HANGİ SES
Aklın mantığın almadığı bir durumla karşılaşıp hatalar yapabiliriz. Beyinin olmaz diye düşünüp dile vurdurduğu bir durumda hangi ses hangi duygu konuşur içimizde bilmiyorum.Kalbin sesi varmıdır yoksa kalbimizi boşunamı suçluyoruz .Bizleri anne karnından bu günlere getiren ve hala atan bir kalp sahibiyim. Ölmedim bakın yazıyorum.Vicdanın sesi varmıdır varsa neden sesini duymuyorum. Vicdan ve gönül insanın hangi organıdır bilen varmı. Tabiki yok ama nedendir içimize aklımıza fikrimize sahip çıkan ses kimdir neyin nesidir bilmiyorum.Bazen iyilik diye yaptığımız davranışlar (nasihat,borç para verme veya herhangi bir kişinin işini görme gibi) girişimlerde bulunabiliriz.Ve sonra bekleriz şöyle söyleriz Benim nasihatlarıma rahmen dinlemedi ben söylemiştim.Çok sıkıntı çekiyordu üzüldüm borç verdim geri vermedi.Bak şu şu yerde tanıdığım var senin işini hallederim.ve hallettiğin halde bir teşekkür bile etmedi.Haa şimdi çuvaldızı kendime batırayım ne demişler iyilik yap at denize.Yani şunu demek istiyorum bir duygudur bu duyduğun an gerekeni yap.İster iyilik yap at denize istersen aklını at denize ama kimseye söyleme yaptığın işi demesinler bak kerize selamlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.