- 248 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Fakirliği seven de zenginliği seven de müşriktir.Tek Allahı sev
Fakirliği seven de zenginliği seven de müşriktir.Tek Allahı sev
Evet...Fakirliği seven de zenginliği seven de müşriktir.Tek Allahı sev veya tek Allah için sev neyi sevdiysen...
Fakirliğinde mü’mincesi var müşrikcesi var..."Hasır seviciliğin "mü’mincesi var müşrikcesi var...Fakir olmaya hakkın yok...cihad emri zengin ol der "Atlar besle der"Zekat emri de hac emri de zengin ol der.Evlilik emri de...
Fakirliği seven de zenginliği seven de müşriktir.Tek Allahı sev
Yemenin de mü’mincesi var müşrikcesi var...Zengine yemek fakire sabır düştü ...diyen.Yiyen Allah için yemediyse sabreden de Allah için sevmediyse ikisi de müşriktir... mü’mince şükür ne mi KARUN’luğa isyandır mala şükür...yani zekat vermektir ve cihad uğruna bağıştır...Makama şükür Firavunluğa isyandır...Kötülüğe isyanı olmayanın şükrü Allaha değildir...yani müşriki şükrü de Allaha asiliktir...sabrı da Allaha isyandır...RIZA için olmayan şükür mü’mince değil...müşrikçedir...
Fakirliği seven de zenginliği seven de müşriktir.Tek Allahı sev
İslâm dini, dünya ve âhiret dengesinin kurulmasını ister, tek taraflı olarak ne sadece
dünyayı, ne de sadece âhireti düşünür. Ahiret için dünyanın terk edilmesine karşı olduğu gibi,
dünya için âhiretin terk edilmesine de karşıdır..İkisini de sadece Allah için sev.
Fakirliği ve yoksulluğu esas alan, fakirliği öven ve fakirliğin zenginliğe karşı üstün
olduğunu öngören bir din veya bir ideoloji (dünya görüşü) düşünelim. Bu durumda dünya
üzerinde yaşayan bu din ve ideoloji mensuplarının karşılaşacağı problemleri ve sorunları göz
önüne getirelim. Öncelikle böyle bir milletin, dünya milletlerine karşı ayakta durması
mümkün değildir.Cihadı sev cihad için zenginliği sev. KARUNLUĞA isyanın olsun...yeter...Övünmeye isyanın olsun yeter...Zenginliği mü’mince sevmek işte budur...
Fakirlikle ilgili hadisleri esmaya aykırı yorumlama...Müşrik olursun.Zenginliğe düşmanlık da şirktir....çünkü.Tek Allah için düşman ol...düşman olduğun şeye ...enen hüküm verici olursa veya mezhebin tarikatin hüküm verici olursa müşrik olursun Hüküm tek Allahın hakkıdır...unutma..
"Hasır sevici olma..." cihad böyle diyor her müslümana...hz.Peygamber’in fakirlikle ilgili söylemiş olduğu hadisleri sen doğru anlamadın...Hz.Peygamber’in, bu hadisleri hangi ortamda, hangi şartlarda ve niçin söylediği üzerinde bilgisizsin.amacın peygambere benzemek de değil senin...
Peygamber zengindi ve davası için verdi verdi fakir düştü...Hadi ona benze...Hasır sevicilik yetmez ona benzemene...
Fakirliği amaçlama...Allah tek Allah amaçtır mü’mine...Üstünlük takvada...Rıza da...ne fakirlik ne de zenginlik üstünlüğe ölçü olamaz...der KUR’AN ve hadis...Fakirliği amaçlama .Fakirlikle ilgili hadisler ne amaçla söylendi...doğru anla ...Hz.Peygamber döneminde fakirler, yoksullar,
köleleler, yetimler hakir görülüyor, aşağılanıyor, alay ediliyor ve onlara değer verilmiyor
olmasıdır. Âdeta onlar ikinci sınıf muâmelesine tâbi tutuluyordu.
Özellikle müşrikler,
Hz.Peygamber ile görüşecekleri zaman onların da orada bulunmalarını hiç istemezlerdi. 9
Dolayısıyla üstünlüğün iman ve takvada olduğu mesajını aktaran Peygamber, onların yanında
yer almış ve onlara insanca muâmelede bulunmuştur.
İlahi dinin amacı ilaha yönlendirmektir...ne şükre ne sabra değil...müşrik de sabreder şükreder...ama hz İsa darılmasın diye sabreder ve şükreder...ve ne fakirliğe ne de zenginliğe değil...müşrik de zengin olur fakirde kalır...ama endişesi hz İsayı darıltmasıdır...
Fakirliği seven de zenginliği seven de müşriktir.Tek Allahı sev.çünkü tek Allahı sevene mü’min denir...sevdiğini de tek Allah için üstün tut...aşağıladığını da tek onu razı etmek için aşağıla ...şeytandır enen için ululadığın ve aşağıladığın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.