- 434 Okunma
- 1 Yorum
- 6 Beğeni
İYİLİK Masası
Birileri hayatın ona verdiği imkanlarla hep sizden daha iyi bir yerde olacaktır.
Kimi bu imkanı kendi çabalarıyla tabiri caizse tırnaklarını kazıyarak ve bir sürü bedel ödeyerek var etmiş kimi de doğuştan daha şanslı olup atadan kalma bir koltuğa oturmuştur..
Bu hep böyledir...!
Birileri daha güçlü, birileri daha zengin birileri daha güzel, birileri daha genç, birileri daha meşhur, birileri daha başarılı, birileri sizden daha zayıf olabilir olacaktır da önemli olan bu birilerinin sizin zihninize ve yüreğinize bıraktıkları...
Onları kıskanmak yerine herşeyin bir emanet olduğunu unutmadan elinizden gelenin en iyisini yapıp kendinizi ilahi düzene teslim etmek en doğrusu olacaktır.
Ne oluyorsa olsun iyi kötü hep sizin hayrınızadır.
Belkide o birilerinin yerinde Allah bilir hiç olmak istemezdiniz.
Zengin olursunuz,düşmanınız çok olur,başarılı olursunuz ardınızda başarınızı hazmedemeyenlerin hücumları ve linçleri ile uğraşırken bulursunuz kendinizi ..
Güzel olursunuz sizi sadece fiziksel özelliğiniz için sevenlere denk gelirsiniz işte bu misallerin örneği çok, sonu yok...
Sevgi ve iyilik masasında eğer bir sandalyeniz varsa siz siz olun bunu önemseyin ve bunun ne büyük zenginlik olduğunun farkına varın,farkında olun.
Çünkü; o masada herkese yer yoktur.O en büyük zenginliğinizdir.
Siz "o" masada yerinizi sağlamlaştırırken bol gülümsemeler, bol dualar satın alın çünkü;
Şemsi Tebrizi’nin de dediği gibi "Her insan ölecek yaşta" bunu sakın unutmayın...
Sevgi ve iyilik masanız zengin ola..!
Nevin Aktekin Gülfirat