- 2084 Okunma
- 9 Yorum
- 19 Beğeni
BAHAR TEMAŞASI
Ruhun bahar olunca, göl gibi berrak olur gülüşün.
Şimdi sana duyamadıklarını anlatsam, bir bilmeceyi çözmeye hevesli olan tutkunu kaybetmiş olursun.
Biçimlendirmek değil amacım, nereden eserse essin rüzgârın, dalgaların özgürce kıyıya vuruşunu kim durdurabilir?
Kim gem vurabilir gözlerine, kim kafesleyebilir sayısız arzularını, kim soluğuna engel olabilir?
Sessizliğine yaslandıysan, seni kamçılayan kavgalarında yere düşmekten korkma!
Hayat yüreğinde karları eritecek, sevginin tek talibidir.
Kapını her gün çalan sabahın şebneminde açılır gün tazeliği…
İnsanların mutsuz yüz ifadelerine bakma, bahar; onlara kapıyı açmadan kapatır.
Kendini değerli hissetmek için her sabah beklediğin birkaç güzel sözcüğü kendi kendine söyle. Çayırlara, denizlere gökyüzüne uçur düşlerini hayallerini…
Sessizliğini, şükrünle boz. Âziz diye tabir ettiğin sevgiliyi aramaya gerek duymadan gönül sofrasında dirhem ol.
Kendi ışığından mahrum bırakma kendini. Yaşamak düzeneğinde soluğunla beraber keşfetmen gereken arzuların, arşınlayacağın umudun var.
Ve unutma! Orman kendiliğinden oluşmaz, tohumlardan akan özsuyunda rahminde gebe kalır.
Bırak açıversin gönülde badem çiçekleri.
Ümmühan YILDIZ
YORUMLAR
)) Ahh şairem nasıl da gülümsetti Bahara dair pozitif çok güzel bir paylaşım olmuş...))Kucak dolusu çiçekler gönderiyorum güzel yüreğinize...))
Ümmühan Yıldız
Sevgiyle selamlar
Ay yüzlüm Zaman
Ümmühan Yıldız
Yazımda ki varlığınız ve yorumunuz için çok teşekkür ederim
Saygıyla selamlar
Ümmühan Yıldız
İnsana daha çok yazmaya teşvik eden beğeniniz için çok teşekkür ederim
Saygıyla selamlar
Her biri birbirinden güzel veciz sözler, kelam-ı kibariye misali yüreğinin imbiğinden nasıl da dökülmüş kıymetli bacım.
Âlemin bağına bahar düşüren Rabbimin güzelliklerinden her zaman nasiplenmek dileğimle yüreğindesin...
Ümmühan Yıldız
Bu yüreklendirici sözleri doğduğumdan beri kulağıma yılmadan söyleyen o kalbini çok çok kocaman seviyorum
Sessizliğini, şükrünle boz. Âziz diye tabir ettiğin sevgiliyi aramaya gerek duymadan gönül sofrasında dirhem ol.
Defalarca okunmaya değer harika bir yazıydı kutluyorum tebrikler.
Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum.
Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Ümmühan Yıldız
Edebiyat defteri penceresinden sizlere bakarken, insanlığın içtenliğini sevgisini saygısını görüyorum...
Yorumunuz için çok teşekkür ederim
Ümmühan Yıldız
Baharın meyvesiz ilk ezgisi mimoza çiçeğidir
Ve baharın ilk meyve veren çiçeği bademdir.
Her ikisi de insanlara nazik olmayı öğretecek güzelliktedir.
Sevgiyle
Şiir zarafetinde ve tınısında... Düz yazıyı bile oya gibi işlemişsin yine!
Tavsiyeleri de alıp koyduk aklımızın köşesine... yapabildiğimiz kadar artık:)
Sevgilerimle çok...
Ümmühan Yıldız
Sevgiyle
Ümmühan Yıldız
Umut ve mutluluk veren dileğiniz için yürekten teşekkür ederim.
Yoğun iş tempomdan fırsat buldukça yazmaya çalışacağım
Saygı ve selamlarımla,