- 796 Okunma
- 5 Yorum
- 5 Beğeni
HADİ İNŞALLAH...
Hafta sonları, en büyük mutluluğum öğlen saatlerine kadar uyumaktı.
Yine günlerden bir pazardı, Ankara kar altında karlarda hep pazar mı yağar? diye düşünmeden de yapamıyorken (tak tak) sesleriyle güzellik uykum sona erdi. Kafamı yorganın içine soktum yok, yastığı kulağıma bastım yok, yataktan fırlayıp alt komşunun evine gitmek için kazağımı giydim. Pijamalarımla gidemezdim saçımı da öyle gelişigüzel bağladım nereden bilebilirdim ki aşkın gelip beni bulacağını?
Aşağı indim saçlarım bir rüküş, ben başka rüküş, ayılı pabuçlarımla zili çaldım beynimde tek tek kelimeleri sıraladım ve kapı yavaşça açıldı karşımda, 1.90 boyunda bir delikanlı saçlar ahenkle dans ediyor, yanağında gamzesi ve o yemyeşil gözler bir an dalıp gittim o ak pak yüzüne.
Buyurun demesiyle kendime geldim -Buyurun ne vardı deyince unutmuştum bile neden kapısına gittiğimi, gülümsedim ve kibar bir dille -Rica etsem yarım saat sonra devam etseler bir tez yazıyorum da dedim. Genç delikanlı da çok anlayışla karşıladı -Pardon ben bilmiyordum dedi. Adamlara paralarını verip yarın gelin dedi. O kadar etkilenmiştim ki bu genç adamdan beni etkileyen ilk etapta gözleri olsa da, asıl etkilendiğim nokta zarafeti ve inceliğiydi. İlerleyen günlerde hep onunla karşılaşmak için fırsat kollamaya başladım, nihayet karşılaşmıştık ve ben yine salaş bir halde bu seferde kapıcıya su veriyordum saçlar dağılmış, üzerimde annemin pijaması temizlik yaparken giyiyordum ve üstünde salaş bir tişört içimden geçirdim (bu adam ne zaman beni şöyle süslü püslü görecek) -Kolay gelsin deyip yukarıya yöneticiye çıktı. Hemen bir bahane bulup yöneticiye çıkmamak için kendimi zor tuttum, ertesi günler birkaç kez daha karşılaştık ve ben yine salaş bir haldeydim.
Bir gün arkadaşımın düğünü vardı o da kapıda arabasını yıkıyordu. Benim saçlar yapılı, makyaj o biçim, şıkır şıkır giyinmişim baktım arabasını yıkıyor kolay gelsin demek için yaklaştım elinde hortum vardı ve bana dönünce tepeden tırnağa kadar ıslandım makyajım aktı evet yine rezil olmuştum ama bu defa beni bu hale o getirmişti, ben de köpüklü su dolu kovayı kafasına boca ettim ikimiz de gülüyorduk ve aramızda ilk aşkın adımları atılmış oldu daha sonra konuşmaya başladık, aileler tanıştı birbirilerine gitmeye başladılar derken evlendik ve sen oldun kızım.
Genç kız heyecanla annesini dinlerken içinden de geçirdi (keşke aşk beni de böyle bulsa hadi inşallah deyip) çıktı işe gitmek için yola...
Aşkın adresi ve zamanı yoktur öyle bir anda gelir ki solunuzdan yara alır derman bulamazsınız hepinize gerçek aşklı günler diliyorum.
YORUMLAR
Yüreğinize sağlık, gerçek aşk masallarda kaldı. Ne prenses olabilecek bir kurbağa ne de o kurbağayı öpebilecek bir prens var. Aşk şimdi tenlerde kaldı, Müslüm Gürses'in bir sözü var, ''Haklısın güzelim benden adam olmaz, çünkü ben hâlâ aşkı kalpte arayanlardanım.'' Aşkı kalpte arayıp yaşayanlar hiçbir zaman gerçekten sevilmeyecektir. Tekrardan yüreğinize sağlık, adınıza sevindim umarım gerçek aşkı yaşarsınız. Saygılarımla
Ramazan Teke tarafından 29.3.2021 15:04:28 zamanında düzenlenmiştir.
KeLeBeK EtKiSii
benim ki sadece bir yazı
aşk öyle kolay bir şey değil hele de gerçek aşka inananlar için
ben sadece İnşallah diyorum
Malesef çok güzel anlatmış siniz aşkı ama artık o aşklar ya eskide kaldı böyle anlattıklarında bize hikaye gibi geliyor yada rüyada görüyoruz sabah uyanınca etkisi gün içinde geçiyor.....yutkunuyoruz.....ama ümitsiz olmama adına hadi inşallah diyelim bizde......
KeLeBeK EtKiSii
yoksa hiç böyle aşk görmedim görür müyüm bilmiyorum kocaman bir inşallah diyorum
teşekkürler bu güzel yoruma
Aşk tesadüfleri sever bence yazının en güzel yanı karşınıza çıkan insanın anlayışlı olması ve nezaketli davranışı dır.Eee bak yakışıklı nurlu bir insanda
Yazı hayal ürünü değilse eğer beraber mutlu bir ömür dilerim sizlere kızınızada mutlu bir gelecek temenni ederim saygılarımla
KeLeBeK EtKiSii
tamamen Ütopyamın mahsulü
beğenen yüreğiniz var olsun
Şimdi aşklar sanal oldu,
Gerçek sevgi hayal oldu,
Beğeniyle okudum kalemin yüreğin dert görmesin tebrikler Şairem.
KeLeBeK EtKiSii
saygılarımla