- 309 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
KÜN FE YEKÜN
Yüce Allah’ın yarattığı her şeyin biyolojik yapısını (Bitki, Böcek, Çiçek, Ağaç, İnsan ve Hayvan) değiştirme yarışı devam ediyor. Şeytanın; Allah’ın halife kıldığı insanı yok etme savaşı bu...! Bitkilerin genetiğini değiştirmekle başlayan bu savaşla GDO’lu bitki ve meyvelerle transgenik hayvan deneyimleriyle, hayvanlarla insanların DNA’sına girmeyi başardılar.
1980’lı yıllarda Çin’liler tarafından başlatılan tütündeki hastalığa karşı deneme amaçlı GDO çalışmaları ABD’nin 1994 yılında ilk tarım ürünü olan domatesin genetiğinin değiştirilmesiyle başlamış oldu. 1997 yılında ilk memeli koyun olan DOLLY ile devam eden canlı türünün klonlanmasıyla devam eden süreçte 2002 yılında Raelizm inancına bağlı olan Clonaid adlı bir şirket tarafından ilk insan EVA takma adlı bebeğin dünyaya geldiğini tüm dünyaya ilan ettiler. 2004 yılında Seul Üniversitesi ilk defa tedavi amaçlı insan embriyosunu klonladıklarını duyurdu.
Gdo, Transgenik, Klonlama derken insan ve canlı neslini Cyborglara (siborg) dönüştürme için son zamanlarda nauralink, starlink gibi projeler hayata geçirilmektedir. Raelizm inancının klonlama ile başaramadıklarını GREET RESET denen bir sistemle sıfırlamak isteyen kendilerini bu dünyanın sahibi sananlar bu kez de Mers, Mars, Covid gibi virüslerle 65 yaş üstü insanlarla kronik rahatsızlığı olanları yok ederek ÖJENİK bir toplum yaratmaya çalışan LİLİTH’in çocukları unutmamalı ki onların bir oyunu varsa, alemlerin Rabb’ı olan yüce Allah’ında bir oyunu vardır. İnsanı tüm canlıların halifesi kılan yüce Allah bu LİLİTH’in çocuklarını LUT kavmi gibi yok edecektir.
İnsanoğlunu çift yaratan Yüce Allah; kadının biyolojik yapısını XX kromozonu ile erkeğide XY kromozonu ile donatmış ve iki kromozonun eşleşmesi sonucunda insan neslinin devamını sağlamıştır. 1960-1980 arası doğanlara X kuşağı, 1980-2000 arası doğanlara ise Z kuşağı olarak adlandırılıyor. X ve Y kuşaklarını anladık sonuçta kadı ve erkek kromozonlarını simmgeliyorlar. Z kuşağını anlamakta güçlük çeken X ve Y kuşağı insanları olarak 2020 den sonra hangi harf ile si mgeleneceği belli olmayan bu GREET RESET neslini nasıl anlayacak ?
İnsan neslinin cinsiyetini biyolojik olarak belirleyen XY kromozonuna sahip erkekdeki X kromozonu kadındaki X kromozonu ile eşleşirse doğacak çocuk kız oluyor. Şayet erkekdeki Y kromozonu kadındaki X kromozonu ile eşleşirse doğacak çocuk erkek oluyor. Peki bu toplumsal cinsiyet dedikleri üçüncü cins hangi kromozonların eşleşmesinden doğan çocuklardır ?
1930-1940 yılları arasında aryan (saf) bir ırk yaratmaya çalışan HİTLER den sonra 1990’lı yıllardan sonra insan ve canlı ırklar üzerinde projeler yürüterek dünya nüfusunu azaltıp saf bir ırk yaratmaya çalışan, bunu için Raelizm inancı, Clonaid şirketi, Spacx gibi kuruluşlarla humanizmi yok etmeye çalışan Elon Musk, Bill Gates gibilerin amacı Hindisdan’daki Hijralar, Lut kavminin unsaları gibi üçüncü bir sınıf bir insan nesli veya kafalarına JİİP takılarak yönetilen insansı robotlar mı ? Elon ve Bill’in amacı insanlığı bitirmekse ? Unutmasınlar ki Yüce Allah’ın tüm hayvanlara, cinlere, insanlara hükm eden Hz. Süleyman gibi peygamberleri vardı. Dünyayı yönettiğini sanan bu Lilith’in çocukları unutmasınlar ki tüm alemlerin RABB’i olan Yüce Allah’ın görünen ve görünmeyen ordularıyla bunlara müdahale edecek komutanları olacaktır.
2025 yılından sonra biz insanlar; artık çift cinsiyetli insan ve canlıları, beyinlerine Jiip takılmış Siborgları, yarı insan yarı makine transhumanları görecek ve bunlardan pehdahlanan klonlanmış bir nesille yaşayacağız. Hz Adem’den (a.s) 1600 yıl sonra insanlığın ikinci atası olan olan Hz. Nuh’un (a.s) gemisine binen ve kendisine inan ailesi ve 10 kişiyi geçmeyen insanları ve her canlıdan bir çift olmak üzere gemiye alınanları kurtararak insan ve canlı neslini koruyan Yüce Allah; tekrar bir kutup kayması sonucu oluşacak tufan veya kıyamette gökdeki ordularıyla insan ve canlı neslini çok az sayıda kalsalar da kurtaracaktır. İnsan ve canlı yok olmuş olsa dahi KÜN FE YEKÜN emri ile yeniden yaratacak kudrete sahiptir.
Sefer BAKIŞ
(20-01-2021)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.