- 508 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
SEVDİKLERİMİZ
KAYBETMEKTEN KORKMALI İNSAN EN ÇOKTA KENDİNİ KAYBETTİRECEK KADAR BİR İNSANI KAYBETMEKTEN KORKMALI. YARIM YAMALAK TUTUNMAMALI SEVDİĞİNE SEVDİKLERİNE. HER AN ELİNDEN ALINACAK BİR OYUNCAĞA SAHİP ÇIKAN ÇOCUK GİBİ SARILMALI BAZI ŞEYLERE. GÖKYÜZÜ SADECE BULUTSUZ SİSSİZ OLDUĞU ZAMANLARDA ORDA DEĞİLKİ, GÖKYÜZÜ HER ZAMAN ORADA...
AMA NEDENSE SANKİ AL AÇIK OLDUĞUNDA GÖRÜLÜR HALE GELİP BİZİ GÜLÜMSETİYOR GİBİ VARSAYIMLARIMIZ VAR...
SIKI SIKIYA SARILMALI GERÇEKLERİMİZE SANKİ HER AN CAN VERECEK GİBİ ... SEVİLDİĞİMİZ YERE KAYBEDECEK GİBİ TUTUNMALI SARILMALI... İNCİTMEK ÜZMEK NE BİLEYİM İŞTE KIRIP DÖKMEK İÇİN DEĞİL TAM TERSİ ÇEKMEK TUTMAK İÇİN ÇABA SARF ETMEK LAZIM... FAKAT NASILSA SEVİLİYORUZ YA NASILSA NE YAPSAKTA GİTMEZ YA, BIRAKMAZ KIRILMAZ İNCİNMEZ DİYE ELİMİZDEN GELENİ ARDIMIZA KOYMUYORUZ... HALBUKİ O HİÇ DÜŞÜNMEDEN KIRIP DÖKTÜĞÜMÜZ İNSANDA BİR KALP TAŞIYOR VE SINIRSIZ BİR SABRI VAR DİYE BU DENLİ ÖLDÜRMEDEN ÖLDÜRÜP YAŞATMAYA HAKKIMIZ YOK Kİ…
YANINDA OLMASAKTA, SESİMİZE , YÜZÜMÜZE ,KOKUMUZA HASRET BIRAKSAKTA, HATTA ÇOKÇA VAKTİMİZ OLDUĞUNDA BİLE VAKTİMİZİ BAŞKA GÖLGELERE HARCAYIP, GERÇEK IŞIKTAN MAHRUM BIRAKSAKTA KENDİMİZİ BİZE IŞIK OLANA KÖR BAKMAYA NANKÖRLÜK DENMEZ Mİ? CAN BİÇARE OLUP ONSUZLUĞA , SEVGİSİZLİĞE HARCADIĞIMIZ GÜZELLİĞİMİZE YAZIK DEĞİL Mİ? FARK ETMEK YERİNE FARK ETMEMEK İÇİN ÇOK ÇABA SARF EDİYORUZ…
DÜNÜN ARTIĞINDA KALAN HATIRALAR ŞİMDİ BUGÜNÜN YAŞATTIKLARI…KENDİMİZE YALANDAN BİR HAYATI SUNARKEN GERÇEKLERİMİZİ ÇOK KARANLIKLARA BIRAKTIĞIMIZIN GERÇEĞİ YOK OLMAYA MAHKUM ANILARDA GİZLENMEKTE…SEVİLDİĞİMİZ İNSANLARA KARŞI , TIPKI KAFASINI KUMA GÖMEN BİR DEVE KUŞU MİSALİYİZ ASLINDA… BİRAZ OLSUN O KUMLARI ÜZERİMİZDEN SİLKELEMENİN ZAMANI GELMEDİ Mİ DİYE SORMAK GEREKİYOR BENCİLLİĞİMİZE… BEN MERKEZİNDE BULUNAN BİR TARAFIMIZ VAR HER ZAMAN. EGOİST DÜŞÜNCELERİN MİLİTANI OLMUŞ BİR BENLİĞİN İÇİNE SAKLIYORUZ TÜM GÜZEL YANLARIMIZI…
...İPEK KALKAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.