- 539 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
İÇ SAVAŞIM
Çetenekler tutuyorum içimin kışından. Dinmeyen iç savaşımla beni bana kırdırıyorum. Düşmana ne hacet ! Suçlular beynimde işgal devleti kurmuş zevki sefa sürüyorlar. Masumlar vicdan kuyusunda kurtulmayı bekliyorlar. Dava açan ben bana yargılanıyorum iç mahkemde son söz yine sömürgenin etkisi altında kalan hakim
-Yaz kızım, suçlunun mutsuzlaştırılmış müebbetine karar verilmiştir. Yaşama sevincini elinden alarak yaşamasına iç dünyasında hapis dış dünyasına özgür olmasına hüküm verilmiştir. Taaaakkk dava kapanmıştır.
Ve kazanan sömürgeci suçlu beynin tesiriyle hüküm veren ben. Kaybeden sesini çıkaramayan çocukluğum, yine kuyuda ki ben.
İbn Haldun’un devlet nazariyesinde galiba israf dönemine tekabülüm iç savaşım bolca umutlarımı idama mahkum görüyor.
Ve hiç susmayan ayak sesleri bitmeyen yangınlar... Saatim 04:30 gösteriyor. Uykumdan darbe sesi gümbürtüsüyle uyandım. Bu savaş uyku da dinlemiyor. Ansızın başlıyor, yaaaa canhıraş kim derdi kim ???
YORUMLAR
-Yaz kızım, suçlunun mutsuzlaştırılmış müebbetine karar verilmiştir. Yaşama sevincini elinden alarak yaşamasına iç dünyasında hapis dış dünyasına özgür olmasına hüküm verilmiştir. Taaaakkk dava kapanmıştır.
Keşke bu muhasebeyi herkes kendi vicdanında yaparak kendini yargılayabilse ama bunu herkes yapmak istemeyeceği için mahkeme Mahkeme-i Kübrâ'ya kalacak...
Harika duygularla yazılmış bir yazıydı, güne de gelmesini temenni ediyorum.
Sonsuz selâm ve saygılarımla.