- 313 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAHUDİLERLE SAVAŞ
Hiç kimse kesinlikle Yahudiler’le savaşmasın kutsal kitaplara değilde hadislere ve müffesirlere iman edenler Yahudiler’le savaş yapıldığı zaman bu savaşa katılmak gerektiğini zannediyorlar gerçekse çok farklıdır. Gerçekte o zamanlar Mekke’ye gitmek gerekiyor. Hadislere ve Tevrat’a bakalım.
"Sizler Yahûdilerle muhakkak savaşacaksınız! Harp o kadar şiddetli olacaktır ki, hattâ taş: "Ey Müslüman! Şu arkamdaki bir Yahûdi’dir! Gel de onu öldür!" diyecektir." (Müslim, Fiten 80)
Gerçekten Yahudiler’e saldırıldığı zaman taş ve ağaç konuşmaya ak konuşmaları mümkün bile değildir. Burada bir kinaye söz konusudur. Gerçekte o kadar çok Yahudi ölecektir ki neredeyse insanlar Yahudiler’in bittiğini düşünecek duruma gelecekler fakat her ne kadar burada taş Ey Müslüman diyor olsada gerçekte Yahudiler’e saldıracak olan deccalın ordusu Yecüc-Mecüc kavimleri olacak bunun doğruluğunu anlamak için Tevrat’a bakalım.
Ülkeyi kaplayan bir bulut gibi halkım İsrail’in üzerine yürüyeceksiniz. Son günlerde , ey Gog, seni ülkeme saldırtacağım. Öyle ki, ulusların gözü önünde kutsallığımı, senin aracılığınla gösterdiğim zaman Ben’i tanıyabilsinler.(Hezekiel 38:16)
Sen ve seninle birlikte birçok ulustan oluşan tümü ata binmiş büyük bir kalabalık, güçlü bir ordu uzak kuzeyden geleceksiniz.(Hezekiel 38:15) Magog’un ve kıyıda güvenlik içinde yaşayanların üzerine ateş yağdıracağım. O zaman Ben’im RAB olduğumu anlayacaklar.(Hezekiel 39:6)
Şuay Bin Salih’ten rivayet edilmiştir. Mesihud Deccal ve kendisiyle bulunanlar Yahudiler’e saldırır o kadar ki bu savaşta kendileriyle beraber olan kadınlara tecavüze kadar savaşı sürdürürler denildi ki ne yapalım. Dediki Mecüc ülkesinden Yahudiler’e savaş açıldığını görünce Mekke’ye gidin.(Sahih-i Müslim, Cilt 8 Hadis no:,111/2973 sayfa 478)
Görüldüğü gibi gerek Tevrat’tan gereksede Şuayb bin Salih’ten rivayet edilen hadisten anlaşılacağı üzere Yahudiler’e saldıracak olan kişi deccal ve ordusudur ve bunlar kuzeyden gelecekler bazıları Yecüc-Mecüc’ün Türkler ve Kürtler olduğunu söylüyor burdan hareket edersek deccal Türkiye’den çıkacak uzak kuzeyde İstanbul olur. Yine Magog ülkesinin üzerine ateş yağacağı söyleniyor. Zaten kadınlara tecavüz edilse ve masum olan Yahudiler bile öldürülse bunların hakkı ölüm olur. Zira İslam barış dinidir Kur’an’daysa savaşta aşırıya gitmeyin demektedir. Ve Yahudiler için tüm Hristiyanlar birlik olsa hangi ülkeye saldırırlarsa savaşı Hristiyan dünyası ile geriye kalan Yahudiler kazanır. Peki bu zalim deccale karşı çıkacak olan kişi nereden çıkacak? Onada Tevrat’tan bakalım.
"İnsanoğlu, yüzünü Magog ülkesinden Roş’un, Meşek’in, Tuval’ın önderi Gog’a çevir.(Hezekiel 38:2)
Biz aynı yoldan devam edelim bu durumda bu zalim deccale karşı çıkacak olan kişide Magog ülkesinden çıkıyor yani Magog ulkesi Türkiye’ye bu zalim deccale karşı çıkacak kişi Türkiye’den çıkacak ve İnşaAllah Türkiye’den birisi İslam dininin özüne dönmesi için vesile olacak Şuayb bin Salih’ten aktarılan hadise göre o zamanlar Mekke’ye gitmek gerekiyor hadisin ebcedi 2023 yılına denk geliyor. Yani İnşaAllah 2023 yılında İslam dini özüne dönecek hadislerin, hurafelerin sonu gelecek. İtiraz edecek olan varsa yorum yapsın ben yazıyı silerim. Fakat belki bugün görmem bu yüzden yarın silerim. Niyetim bir yanlış anlaşmayı düzeltmekti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.