- 380 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Ey Erkek
Suskun çiçeklerimiz koparılmaya devam ediyor. Sonbaharın hazan yaprakları onları da mı sararttı?
Eğitimsiz yolculuklarda din tacirlerinin elinde oyuncak olan çocuklarımız, gençlerimiz yollarını nasıl bulacaklar. ?
Suskun çiçeklerin aileleri, anneleri, babaları korkak bir hayatın içinde baskıya, tecavüze boyun eğerken dişil veya eril gözetmeksizin, çiçeklerimizin, güllerimizin, kınalı kuzularımızın boyunlarını büken zalim, haris, karanlığın şeytanları, kötülüğün gücünü cinsel arzularında, şehvetlerinde arayıp, kötülüğün tohumlarını dişil veya eril sabilerimize ekmektedir.
Bu zalim insanlar, yoksunluklardan, zayıflıklardan, suskunluklardan ve dini kendi lehinde kullanıp kitabın dışına çıkan toplum baskısından yararlanıp suskun çiçeklerimizi yıllarca annelerinin, babalarının gözleri önünde taciz etmektedir. Cahil anneyi yok sayan, babanın baskısı altında konuşamayan, gözleri önünde çocuğu taciz edilirken susan,
EY KADIN, yeri geldiğinde her şeyi bilensiniz. Neden çocuklarınız istismar edilirken sessizsiniz. Ey Adam sen erkeklikten bahsederken erkek olan sen, oğlunun istismarına neden göz yumuyorsun.
Bu çocuk düşkünü karanlık faniler daha ne kadar çocuklarımızı kendi karanlık dünyalarında taciz edip onları hayallerinde, gerçek yaşamda herkezin önünde kullanmaya devam edecekler. Ey çaresiz görünen, bir kadehle satın alınan baba, aile inanışlarına körü körüne bağlı adam, bu karanlık şehvet düşkünlerinin oyununda neden suskunsun.
Kim neden bu çaresiz ezilmiş sabileri iyice ezer.. Onları yaşamdan vaz geçirir. Ya ANNE, hiç mi çaren yok..
Hiç mi çiçeklerini korumak istemedin, onun gözyaşını, acılarına ortak olmadın. Onun kendini katletmesine engel olmadın.
Ya toplum neden kör, neden bencil...
EY KADIN KALK AYAKLARININ ÜSTÜNE DİKİL.
KENDİNE GEL, DİREN.
SABİNE, GENÇLİĞİNE, KADINLIĞINA, CİNSELLİĞİNE GÖZ KOYANLARA DUR DE....!!!
İNSANLIĞINA DOKUNANA, ÇOCUĞUNU DOKUNANA DUR DE. VE DÜŞÜN.!!!
O KÖTÜLÜK TOHUMUNUNDA BİR ANNE TARAFINDAN YETİŞTİRİLDİĞİNİ UNUTMA..
EY KADIN ;
SEN DE ÖYLE BİR ANNE OLKİ EVLADIN ÖRNEK OLMASA BİLE KADININA, ÇOCUĞUNA DEĞER VERSİN VE İNSAN OLSUN..!!!!