- 382 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gara manifestosu
Görsel bir inanışın geçici kalınmışlığında kendi vaziyetinde olanak sağlayabilen düşünceye malzeme ve meta ışığıyla savaşan bir emsalde hakkında bir durum tekelinde döndürebilen her halinde bir saklı hücrenin olunduğu tanrısal yığılmışlığın daha da olanaksızlığında bir ışığında olan olabilecek olan olması icap eden bakılabilen işe yarayabilmesi de bir o kadar önemli olması önemlidir.
Farklı düşüncede bir yaslanmanın toplumu alev halinde bir yayılmaya toplumun da önünü açabilen bir köklü kazıntının düşünceye vurulması gerçekliğin topluma verilen her neslinde yikanmisligi köreltmek daha da toplumdur.
Yol;fikriyattır,yaşanmıslığı fikrinde üretilen ve de sürülen
Yaklaşım içinde bir maddi ilgi halinde daha da üstün bir toplum kuruntusu reel bir mekanizmada uygulanan faaliyet ile toplumu varolduğuna kendinden üstlenen olguyu yogrulmusluguyla toplumu evrilmesine kalem saklı kalan dünyasında ortak ama gerçek, orta olunmasında bir ilke olunan düsüncede evlenen bir yol ile körolundugü yerden nevruz ateşiyle aydınlığı görebilecek duruma ulaşabilecek döngüde olabilen bir dünyayı huzur ülkesi kalinmisliginda bir gelecek başetmek her közün elinde çaresizliktir.
Her ve fayda faydasızlığın kendisinde mevcut olunduğu yön istikbalini daha da yüceltmek ile topluma bir var kurulamıyorsa da ortak olan birvdunya carki o da kendi dongusunde cark isaretini her defasinda cark istilasında vermesini sen de gizlemek kadar bazı ağrıyan ateş bahtı bir yangınla sulanan yasam suikastında defalarca tonu yönüyle kaldıramaz bir beklenti içinde sonu sonsuz fırsatına yeni bir görünüm naksederek toplumu sen de start edilmesine fayda sağlayan ana idolünü yönetme denetim istiklalini doldurmadır.
Büyük bir dönemeç dünyasında kendisinin kendini ifade edilen ücra bir yükseltide kocaman bir devinim ülkesinde yaşayabilen toplumu kendisine evrilen daha da kendi toplumunda büyük eğilimlere kendisi olarak içlenen ve de her defasında yolunu başkalaştıran ...
Kendi yığılmışlığında her tükenmisliginde toplumun ve büyük yaşar görülen ana belirginligin toplumunu ifşa eden yeni bir yol üretkenligini topluma name süren startini ihsan edildiginde kudretin yegane sahibinin bulundugu güzergâhında toplumu bulunduğun yerkürenin en ötesine yara alınmisliginda bile toplumun ruhunu yadsınamaz bir gerçeklikle iradeye kuflenmisliği kabul edilen güzergahta toplum olanı makbule okunmasına ifaz ve ifade edilmesidir.
Yol üretkenliginde toplumu bulunduğun yere ilerletmek ilerletmek için kademe yükseltmek toplumu aşılanmış yerinden ifade edilen temyize çıkarılan ana kadroyu refüze edebilmek için kendinden aşağılanmış bulunan yeryüzünün her toplumunda yer atarlamak toplumu daha da borçlanılanın ötesinde kendini yenilemek için daha da ötesinde bir ve hep bir araya topluma yeni bir benlik kıymetlere toplumun da bulundugu yer dünyasında daha da aşağılanmış aşkın tutulmasında orada saklı bırakma istekleri toplumun her neslinin kendini en tuzak yetinde bırakmaları daha da toplumu düşürmek isteğidir.
Bir de gara politikasının aşkta değişik niyetlerle en alt topluma barışık yerinde daha da alt kademelerde büyük sürecin olurunda gösterisi olmayan bir almasında gölge dişkisiyla bulunduğu yönergelerin topluma kendini verilmesi yerinde topluma atfedilen her yeni nesili yine topluma yer atıfina davet edilmesidir.
Murat edilen edilen her iki yakasının toplumda tedavi edilmesi gerekli her dünyanın toplumuna saklı olan bütün olan kölelestirme politikasında daha da onarılması her zaman yönetimde bulunduğu yerleri sana veren yöneltilmisliktir.
Her dünyanın kandilinde düşündüğü her meyvenin kalıbında topluma her söylenmesi icap eden neye atfettiğini bulundurması ve de her istediğini kalkındırılmasına davetiye etmesidir.
Kölelesmis topluma bizimle birlikte ortak duyguyu bozulmuş gösterip bozguna ugramışlığıdır.
Kendi dünyasında her ve kadar mucadele edilmemisse de toplum herkesin indirilen yarasına davetiye olunmasında daha da büyük bir toplumzade edinilmesi bütün herkesimi bertaraf edilmesine ve yahut toplumun edilmesi meczup olunur.
Aşk gara düşse
Hawaar çıkaran isayla
şkalaşıma uğramış gelişmisliğinde toplumu facialarla karşılayan bir baskı ya kendinden geçirip ya da kendinden geçiren bir büyük onarimla eski sistemden yeni düzey topluma endekslendiği yerden çıkıp uzanmalidir.
Maddi figüran halinde toplumu en ağır ziyanında manevi olmuslugun nişanlanarak daha büyük keskin olurunda başka çocukların olusmuslugunda idamesi hertarafın doğasında birleşmesi en önemli karari oluyor zincirlerin
Büyük bir alım ile toplumu onaran her keskin bir maksadı ve bu dünyayı daha da onaran genzinden takılmışlığın her ne kadar toplumu dünyada gösterdiği en büyük bir toplumu daha gösteren yeni üretken ve de toplumu deşifre edilen başka bir kadro ile göğsü tanık bir yardım ile kurguladığı her yeni düşüncede baskalasıma ugramisligin ne kadar da sorunsal olmasına uzun verilmesine daha vecize ile yolu aşkta öğretmek ve bilinir kılınır yapmak kurnazlığında her yeni dusuncenin bir ötesini her yeni dünyanın yeni dünyayı genişletmesi adına baskalasıma ugradigının ve her telkinde kurtarilmışlığı da beraber getirebileceğini imkan ve imtina ile karşılar..
Başka bir durumu kendinden yaklaşımı giderecek dünyanın kendisinde olmadığını beraber olmadan sadece kendi dünyasını birlikte öldürmeye çalışmaya uğraşmak için daha döndürmek ve de konusunda aşkta feda ederek kendini dünyasında en kuruluşları genis uzantılarına her uzantısında yapılan işaretin ve de çekilen vefanın ,geviş getirilen bir durumda daha da onarılmasina gidecek yolu buldurmaya yönelik çaba sarfettirmektir.
Geniş dünyada her ne kadar kisneyen bir dünyaya baslandığı yerden son uç noktasında daha gerilime yer veren ana mekanizmayı döngüye degdirmesine her zaman cevaz bulunur.bu cefanın topluma karşı iktidarı sakladığında topluma görselliğinde başka devasa büyük bir nikotini vermesine olanak sağlar
Daha imkanı soğutan şeyin ama doğasında kisnemesidir
Büyük bir doğa dünyanın aydinliginda kendini düşüncede pay okumadan düşünme fırsatı yaratır.
kutbun gerçekliği toplumu karanlık bir yükseklikten bırakılması olan yeni dusuncenin yok olmasını da gütmesidir
Büyük bir bozulum toplumu gerçeklikten daha öteye kendi gerçekliğine katmetrelerce sokulduğu yerden ölüm yok öldürür sırrına birleşme kazandırıyordu bu konuksama
.toplumdur yokolusunda yığılan yigilanin öldüğü ...
Bu yığınak altında daha da büyük savaş politikasında olanın kovulduğu yer kurenin dibinde kaymadan yer kırıldığı güvertede daha da toplumun sabirla elveda etmekte mucadele edilen mekanizmaya çok devsirilen ve bakıma muhtaç halde yer atarak kendine baglı bulunan bir merkezcil daha da toplumu yer altında bulundugu yönden atfetmek için kivanc duyulan ,bulunan ana merkezi değiştirebilen toplumcu vede yaratıcı bir yüksenilistir....
Bir toplumu atlen aktivite edilebilmesi büyuk bir toplumun yerinde tanrisalligjni kabul edebilmedir.
Kendin dışında dünyayı etrafında arayışın kendi özkimlikte buluşun takviyesi ve durumu önerisi edilebilmesi için topluma yüksek bir yerindelik kazandırılır.
Hükümün toplumun yeni varoluşun güvertede nişanlı olarak evlenmesinin imkansız olduģu bir olgunun daha da degisik imkanlı kıstaslarının bulunduğu yerden evrilmesiylen toplumun kanal haliylen dusundurulen oluşan aşk ateşini körükleyici nara politikasına geri getirme aşamasından geçirmektir.
Daha önceki politasindan evrilerek evirerek en yüksek maddi olgudan evlililigi topluma feda etmeyi merak içinde birakmaktir.bu gara politikasının nara getirip üstünde geyirerek
Toplumun atfettigi bilinc ile elde etmek istediğini her yönü daha buyük ama mutlaka kazandırıp yetiştirme peşinde koşulan bir dünyada bilakis varsayılan ve her taraftan toplum olmusluktur ana ama aşk sevisir.
Yunus tapancı..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.