- 425 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
KENDİMİZE ULAŞMAK
KAÇ DÖNEMEÇ VAR HAYATIMIZIN BİTMEK BİLMEZ YOLUNDA?
HANGİ SAPAKTA ALDANIP YANLIŞ DÖNEMEÇLERE ADIM ATIYORUZ?
NEREDE VİRGÜL İLE SOLUKLANIP, DEVAM EDEBİLİYORUZ YOLUMUZA?
KİM VE NE İÇİN KENDİ NOKTALAMA İŞARETLERİNİ BOŞA HEBA EDİYORUZ Kİ ZATEN...
UZUN UPUZUN BİR YOLCULUK OLARAK VARSAYDIĞIMIZ YAŞANTIMIZIN ANİ SÜRPRİZLERLE SONA ERDİĞİNİ KENDİMİZE HATIRLATMAK GEREKİYOR BENCE. HAYAT SANDIĞIMIZ KADAR UZUN DEĞİL!!! TAM TERSİNE HER SANİYE BİTMEYE MAHKUM BİR SÜREÇTEN İBARET...
SEVDİKLERİMİZİ İNCİTİRKEN ASLINDA KENDİMİZİ KIRIP DÖKTÜĞÜMÜZÜ FARK ETMEK ÇOKTA ZOR OLMAMALI...
AMA İNSANIZ YA EN BASİT GÖZÜMÜZÜN ÖNÜNDE DURAN GERÇEKLERİ GÖRMEKTEN ACİZ , BİZE EN UZAK OLAN GÖZLE GÖRÜLMEYENLERİ GÖRMEYE ÇALIŞACAK KADAR KARIŞIK BİR YAPIYA SAHİBİZ. ASLINDA KENDİMİZİ ARAMAK YERİNE BAŞKALARINA HEBA ETTİĞİMİZ ARAMA KURTARMA EKİBİNİ KENDİ LEHİMİZE ÇEVİRSEK DAHA DOĞRU BİR ÜSLUP OLMAZ MI ?
NOKTA İLE BİTİRDİĞİMİZİ SANDIĞIMIZ CÜMLELERİN ASLINDA ÜÇ NOKTAYI İÇİNDE BARINDIRDIĞI GERÇEĞİ NASIL OLUYOR DA FARK ETTİRMEDEN GÖZÜMÜZDEN KAÇIYOR BİLİNMEZ BİR SORU BELKİ DE...
BİR SAYFA DOLUSU ANLATILABİLİR ANILAR BİRİKTİRİYORUZ HAYATIMIZ BOYUNCA. AMA NEREDE ACI NEREDE TATLI, NEREDE HÜZÜN NEREDE MUTLULUK BARINDIRDIĞINI KAVRAMAKTAN ACİZİZ. ACI DİYE GEÇİRDİĞİMİZ BİR GÜNÜN SONUNDA HİÇ UMMADIĞIMIZ BİR MUTLULUK SENFONİSİNE ŞAHİT OLABİLİYORUZ. BU YÜZDENDİR Kİ PEŞİN HÜKÜM VERMEMELİYİZ YAŞADIKLARIMIZA YAŞAYACAKLARIMIZA...
SAHİ İNSAN NEDEN BU DENLİ PEŞİN YAŞAMAYA MAHKUM EDİYOR KENDİNİ? HALBUKİ SABAHA BİLE GÖZÜNÜ AÇMAYA GARANTİSİ YOK İKEN ERTESİ GÜNÜN PLANINI YAPIYOR NE GARİP. TIPKI BİR ANNENİN ÇOCUĞU İLK DOĞDUĞU ANDAN İTİBAREN SANKİ ÖLÜME HAZIRLAMIYORMUŞÇASINA EMEKLEMEYİ, YÜRÜMEYİ, KOŞMAYI, KONUŞMAYI HATTA HAYAT HİÇ BİTMEYECEK GİBİ HAYATI ÖĞRETMESİ KADAR ACIMASIZ VE GARİP BİR DÖNGÜNÜN BİRER ÜRÜNÜYÜZ ASLINDA..
HAYATIMIZIN KALİTESİ BELKİDE KENDİ KOYDUĞUMUZ SINIRLARDAN İBARET BİR HALDİR. HİÇ GİDEMEYECEĞİMİZ YOLCULUKLARIN HAYALİNDE BOĞULMAK YERİNE GERÇEKTEN GİTMEYE İMKANLARIMIZIN SINIRLARINI BELİRLEMEK DAHA DOĞRU BİR TUTUM OLMAZ MIYDI?
CÜMLELERDE Kİ YALIN SADE DİYE NİTELENDİRİLMİŞ MAKYAJ OLAYININ ASLINDA NİRVANAYA ULAŞILDIĞI BİR UZAY BOŞLUĞUNA EMANET EDİYORUZ DÜŞLENEMEYEN DÜŞLERİMİZİ...BİRAZ DA O DÜŞLERİ REEL OLARAK ÖZÜMSEYİP KAVRAMALI, BİR YAŞAM FELSEFESİ HALİNE GETİRMELİYİZDİR KİM BİLİR?
...İPEK KALKAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.