- 723 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
Kitap Tanıtımı (Roman): "Dramatik Buluntular"
Sevgili Edebiyat Defteri dostları, öncelikle herkese yürekten bir merhaba demek istiyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 13 yıldır bu sitede yazıyorum. Şiir ve yazı yazmaya burada başladım. Burada kendimi geliştirdim. Sadece şiir, öykü ve deneme yazmakla kalmayıp romanlar da yazmaya çalıştım.
Edebiyat Defteri bana koca bir varoluş şatosu sundu,
buna karşılık ben de ona küçük bir tuğla koyabilmişsem ne mutlu bana.
Defterde kaldığım süre boyunca; “Kayıp Kelimeler Krallığı”, “Jan” ve “Küçük Düşler Kumbarası” olmak üzere 3 tane şiir kitabım oldu. Bu üç şiir kitabından sonra roman üçlüsünün ilk kitabı olan “Soyut Refleks” basıldı. Sonrasında “Polen Bulutları” adında da bir öykü-deneme kitabım çıktı. Şimdiyse roman üçlüsünün ikinci kitabı ve aynı zamanda Edebiyat Defteri’ndeki rumuzum olan “Dramatik Buluntular” dünyaya geldi.
Kitabımız 170 sayfa olup; “Papatya Suyuyla Yıkanmış Mektuplar”, “Bozuluş”, “Masumiyete Dönüş” olmak üzere üç bölümden oluşmuştur.
Arka kapak yazısı:
"Her şeyi yazıyordu Taylan. Yazarak uzaklaşmaya çalışıyordu dünya ağrısından. Peki, yazınca acı azalıyor mu? Azalmıyor, acı anıtlaşıyor. Acının anıtlaşması bir gülümsemeyi de, bir dayanma gücünü de getiriyordu beraberinde. Kendisini taşıyıcı olarak görüyordu. Sırası geldiğinde o ağrıyı bir başkasına devredecekti. Çünkü yeryüzünde bu görevi üstlenen veya bu görev için seçilmiş taşıyıcılar vardır. Birilerinin taşıması gerekiyordu bu ağrıyı. Onun görev süresi dolmuştu neredeyse. Omuzlarından bir melek düşmüştü avuçlarına. Yakalamıştı onu. Ama o melek uçup gitti yeniden ve giderken “seni bekleyeceğim papatya suyuyla yıkanmış mektuplar vadisinde, geç kalma!” demişti."
Umarım sizi hayal kırıklığına uğratmam.
Anlamla, düşlere bulanmış sözcüklerle ve sevgiyle kalın.
YORUMLAR
Bir demli çay sıcaklığından ve sıcacık bir merhaba gönderiyorum.
uzun süre yazamıyor ve okuyamıyorluğumu bağışla; uzun süre oldu diyorum çünkü kirli medya ve insani şovenizmin yıkıp tahrip ettiği bu bir yüzyılda ben hayata acılara ve duyarsızlara yenik düştüm dostum.
Fakat tesadüfen siteye girerken bu müjdeli kitap haberi beni mutlu etti. Hayırlı uğurlu olsun güzel yürek. Yazmak size yakışıyor. ben tüm hayat trenlerini kaçırdım en çok mavi turuncu trenlerimi...
Daha önceleri dediğim gibi bir ekolsunuz ve eserleriniz edebiyata çok katkısı olacak ve oluyor da ve siz her zaman bir umutsunuz ve umudu yeşertecek kadar bir öğretmen....
Tekrar hayırlı uğurlu olsun, güzel yürekli dostum.
en içten selamlarımla
Dramatik Buluntular
Uzun zamandır görüşemedik. Her şeyin yolunda olduğunu umuyorum.
Evet, tükenmiş bir yüzyıla düştük
tarih durmuyor
üstelik tarih soru bile sormuyor
çünkü tarih zaman denen kavramlar imparatorunun en has adamı.
Yine de bizi kurtaracak tek şey; Anlam'dır.
Bir insandan anlamı çıkar geriye et yığını kalır.
Sevgi ve selamlar...
bak pazar keyfim yerine geldi şimdi ne güzel haberdi bu:)
senin iyi bir takipçin, sıkı bir okurun olarak ve her şeyden önce yılların dostluğuna dayanarak söylüyorum ve inanıyorum ki yine dört dörtlük bir kitaptır, yine çok güzel bir şey çıkmıştır ortaya...
uğur getirsin sana, okuru bol olsun can...
çokça sevgiler, selamlar...
Dramatik Buluntular
Varlığın uğurdur zaten
Hem de her zaman...
Sevgiler ve selamlar can...
Tanıtım yazınız ve arka kapak yazınıza bakılırsa kitap 'al beni' diyor açıkçası.
Hepsinden ziyade defterimizden şairler ve yazarlar çıktığında hatır edip okumak gerektiğini düşünüyorum.
Bunun için defterimizdeki şiirler veya yazıları okuyup kitabın alınıp alınmaması konusunda kendimize bir fikir oluşturabiliriz.
Yolunuz açık olsun. Başarılar.
Dramatik Buluntular
Saygılar...