ANAFARTALAR KAHRAMANI UNUTULAMAZ
“İçinizde ve komuta ettiğimiz askerlerde Balkan utancının ikinci bir safhasını görmektense burada ölmeyi tercih etmeyenlerin bulunacağını kesinlikle kabul etmem…”
(Yarbay Mustafa Kemal, Çanakkale, 30 Nisan 1915)
Bize Atatürk olmayan bir Çanakkale Destanı yutturmaya çalışanlar var. Çanakkale Savaşının bir deniz savaşı olduğunu ve Atatürk’ün bir denizci olmadığını söyleyen aptallar ve buna da inanan daha çok aptallar var.
Çanakkale Deniz Savaşı sadece yedi-sekiz saatte kazanılmıştır.
Düşman karadan hücum ettiği Çanakkale’yi tam SEKİZ ay boyunca şehit kanları ile boyamıştır. Yenilmez Türk Milleti ‘’Çanakkale Geçilmez’’ destanını işte o KARADA Çanakkale’de yazmıştır.
O zaman Yarbay rütbesinde olmasına rağmen Anafartalar Kahramanı olan Gazi Mustafa Kemal Atatürk Conkbayırı kendi bölgesi olmamasına rağmen üstün askeri zekasını kullanarak elindeki son birlik ile müdahale etmiştir.
ATATÜRK OLMADAN ÇANAKKALE ANLATILAMAZ.
Tüm şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyorum.
Deniz...
YORUMLAR
Yetenekleri ve daha da öteye dehayı rütbeyle ölçmek ne mümkün?
Hiçbir -21- yaşında kumandan büyük bir askeri zaferin mümessili değil
Ama biri öyle
Ve elbette onun da yanında başkaları var, kurmayları var
Bu Fatih olmaya engel mi?
İstiklal harbinde Mustafa Kemal Paşa tek başına mıydı diyenlere gelsin, ya da Çanakkale'de
Bütün bu olumsuz duyguların sebebi Cumhuriyet dönemi devrimleri/inkılapları, laisizm siyaseti ise, bunu da garipsemek anlamsız bence, bir dünya görüşünün tezahürü ve nişanesidir olsa olsa, sorgularsın o ayrı
En temel Cumhuriyet değeri sorgulamaktır, muhakeme etmektir bence
Ne diyor büyük Atatürk:
"Ben, manevî miras olarak hiçbir âyet, hiçbir dogma, hiçbir donmuş ve kalıplaşmış kural bırakmıyorum. Benim manevî mirasım ilim ve akıldır. Benden sonrakiler, bizim aşmak zorunda olduğumuz çetin ve köklü zorluklar karşısında belki gayelere tamamen erişemediğimizi, fakat asla taviz vermediğimizi, akıl ve ilmi rehber edindiğimizi tasdik edeceklerdir. Benim Türk milleti için yapmak istediklerim ve başarmaya çalıştıklarım ortadadır. Benden sonra beni benimsemek isteyenler, bu temel eksen üzerinde akıl ve ilmin rehberliğini kabul ederlerse, manevî mirasçılarım olurlar."
Burada da ayet-i kerimeye muhalif bir yaklaşım görmüyorum ben şahsen
Dinin ve bilimin doğası elbet farklıdır
İkisi de kendi doğası içerisinde mukaddestir kanımca
Bugün öğrenci andının her sabah okunmasını, okutulmasını pedagojik olarak uygun bulmayanlar, beyin yıkamaktan öte nedir, çocuklara mantığı değil ezberciliği veririz diyenler işin ilginç yanı gün de geliyor Atatürk'ün üstte parantez açtığım sözünden de ürküyor, çekince bildiriyorsa, "bu ne perhiz ne lahana turşusu" denmez mi acaba?
Nihayet Hocam
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Saygı ve selamlarımla.
Muhteşem!..Komutanı olmadan ordu teşekkül etmez..Anafartalar Kahramanı Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmadan da Çanakkale destanlaşamaz. Çanakkale Zaferinin 106 ncı yıl dönümünde Başta Mustafa Kemal Atatürk'ü ve Silah arkadaşlarını saygı , rahmet ve şükranla anıyoruz..Mekanları cennet olsun. Saygıyla..
Güneşi kim karartabilir ki
Mum değil ki bu;))
tebrikler
nice saygılarımla
Den(iz)
Teşekkürler
Zaferimiz kutlu olsun.
Sevgilerimle...
Konjonktüre göre şekil alanların anlamadığı konu dünya tarihine geçmiş insanları sahneden silmek için bin yıl da çalışsanız işe yaramaz.
İşlerine geldiği gibi tarih yazanlar elbet birgün pişman olur
Den(iz)
akım, yüce Atatürk'ü Türk'ün gönlünden, ruhundan, beyninden silemez,
silemeyecektir; O'nun yolundan ayıramaz ve ayıramayacaktır. Yetişmiş
ve yetişmekte olan Mustafa Kemallerin çokluğu bunun teminatıdır. ''
Sevgilerimle...