- 456 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İÇİMİZDEKİ ÇOCUK
BELİRSİZ SAATLERE BİR ÇİZİK ÇEKMENİN TAM ZAMANI BELKİDE. HAYAT DENEN UZUN METRAJLI BİR FİLMİN BAŞ ROLÜNÜ OYNUYOR İNSAN AMA BİR HABER YAŞIYOR ROLÜNÜ TÜM USTALIĞIYLA. KORKU, ENDİŞE, HÜZÜN, MUTLULUK, SEVİNÇ, AYRILIK, KAVUŞMA HATTA KOMEDİ FİLMİ İLE BİLE İÇ İÇE BİR FİLMİN BAŞ ROLÜNDE NEDE GÜZEL OSKARLIK PERFORMANS ÇIKARIYOR İNSAN. AMA NE YAZIK Kİ KENDİNİ ÖDÜLLENDİRMEKTEN ACİZ. SADECE YENİLMENİN BAŞARISIZLIĞIN HAZZI İLE KENDİNİ TAMAMLADIĞINI SANAN BİR DÖNGÜDE HAYAT BULUYOR İNSAN. BAZEN SU KADAR DURU OLAN DÜŞLERİNİ BİR ÇAMUR İLE KİRLETEBİLİYOR...
GÜNEŞLİ BİR GÜNDE GÜNEŞİN TENE DEĞMESİ GEREKİRKEN ŞEMSİYE AÇIP GÜNEŞİ ENGELLEMEK GİBİ BİR YANILGIYA BENZETİYORUM İNSANIN ÇIRPINIŞLARINI. BİR ADIM UZAKLIKTA OLAN ÇÖZÜMÜ BİNLERCE KİLOMETRE ÖTEDE ARIYOR İNSAN. MUTLU OLABİLMENİN EN GÜZEL YANI KENDİN OLMAKTAN GEÇTİĞİNİ UNUTUYOR BELKİ DE. HAYATI YAŞARKEN BAŞKALARI İÇİN DEĞİL KENDİ OLDUĞU İÇİN YAŞAMASI GEREKTİĞİNİ ÇÖZÜMLEMELİ İNSAN...EVET HAYATIMIZDA OLDUKLARI İÇİN ŞANSLI SAYDIĞIMIZ KİŞİLER VAR ONLAR İÇİN MUTLU OLMALIYIZ. AMA BU DEMEK DEĞİL Kİ SADECE ONLAR İÇİN YAŞAMAMIZ GEREK. BİZ KENDİMİZ İÇİN MUTLU OLURSAK PAYLAŞABİLİR MUTLU EDEBİLİRİZ...
BİR DOKTOR DÜŞÜNELİM TEK ÇARE KENDİSİNDE AMA KENDİSİ HASTA OLDUĞU İÇİN ÇARE OLMUYOR BU DOKTOR ANCAK İYİLEŞİRSE BAŞKALARINA ÇARE OLABİLİR. TAMDA BÖYLE İNSAN KENDİNE MERHEM OLMALI Kİ ETRAFINDAKİLERE İLAÇ OLABİLSİN. AMA BU YALANCI BİR TEDAVİ OLMAKTAN GEÇMİYOR.GERÇEKTEN İÇTEN İÇE İYİLEŞME SÜRECİNİ TAMAMLAMALI TAMAMLAYABİLMELİ İNSAN.
NARKOZ VERİLMİŞ BİR HASTA GİBİYİZ ASLINDA NE YAŞADIĞIMIZIN NEDE KONUŞTUĞUMUZUN FARKINDAYIZ. MONOTON BİR HAYATIN BİZE SUNDUĞU HAYATI İDAME ETMEKLE YETKİLENDİRİLMİŞÇESİNE YAŞIYORUZ. HALBUKİ O DÖNGÜDE BİRAZ KAÇAMAK YAPIP, KENDİMİZE PARÇALAR ALIP ÖDÜLLENDİRMEK DAHA DOĞRU OLUR. YAŞAMAK ZORUNDA OLDUĞUMUZ İÇİN DEĞİL GERÇEKTEN YAŞAMAK İSTEDİĞİMİZ İÇİN NEFES ALIP FERAHLAMALIYIZ BAŞARABİLİRSEK...
KALİTELİ YAŞAMAK DİYE BİR TABİR VAR YA HAYATTA , ONUNLA ÖDÜLLENDİRMEMİZ LAZIM KENDİMİZİ..GÜZELİ BULMAYA ÇALIŞMAK YERİNE YAŞADIKLARIMIZIN ARASINDAN GÜZELLİKLERİ BULMAK GEREKİYOR. ARAMADAN ZATEN ONLAR BAĞIRA BAĞIRA BEN BURDAYIM DİYOR FAKAT BİZ ÇOĞU ZAMAN BAĞIRANI DEĞİL BAĞIRMAYANI ARIYORUZ BU YÜZDEN DAHA KARANLIK KALIYOR ETRAFIMIZ...
İÇ DÖKÜMÜ SAATLER ÇEPEÇEVRE SARIYOR BENLİĞİMİZİ. SERZENİŞLERİN GÖLGESİNDE UFACIK BİR GÜLÜMSEME AYDINLATIR DÖRT BİR YANIMIZI. HA BU GÖZLE GÖRÜNEN DEĞİL İÇİMİZDE SAKLADIĞIMIZ ÇOCUĞUN GÜLÜMSEMESİNDEN İBARET BİR FASILDIR...SAHİ NE KADAR DERİNE SAKLANDIYSA O ÇOCUK YADA SAKLADIYSAK O ÇOCUĞU ELİMİZİ ÇABUK TUTMALIYIZ. HAYAT HIZLA AKIP GİDİYOR HEMDE FARK ETTİRMEDEN. SANKİ ÇOK YAVAŞMIŞÇASINA... HEYECANLAR TÜKENMEDEN DAHA ÇOK YİTİP GİTMEDEN O ÇOCUK İÇERİDE BÜYÜMEDEN YAŞLANMADAN BULMALIYIZ...
...İPEK KALKAN..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.