- 438 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
İnadına İnanç
Şu dünya sandığım gibi değil biliyorum ama yine de sanılar bana umut veriyor...
Çok film izlemiş gibiyim ya da pek hayalperest .Olmayan insanları var etme çabama hayranım . Dört dörtlük insan aramadım ben . Karakter değişken olabilir yani mesela biri öfkeli ,biri sakin , biri yavaş ,biri hızlı ,biri kıskanç vs . Birçok değişken kabulüm ama doğru ve iyi , kötü ve yanlış belliydi benim dünyamda . Adil olmanın teorisi pratiğinden farklı değildi. Kendime kızıyorum aslında ben . Çünkü beni uyardılar yok öyle bir dünya diye . Ben yinede herkese ısrarla güvenmekle , inanmakla başladım yaşadıklarım bana müstehak gibi çünkü beni uyardılar ben dinlemedim ... Daha kötü olan hala inançlı olmam hala o sadece teorik olarak var olan fakat pratik olarak hayatımızda var olabileceğine inanmadığımız iyi doğru davranışların pratiğini yaşamaya teşebbüs etmem ve ettirmeye çalışmam ... İnancım sen bana perdemisin yoksa umutmu ? Bazı şeylerin tekrardan dirileceğine ve çoğalacağına inanıyorum . Ölüler dirilmez aslında ben ölü gibi uyuduklarını düşünüyorum iyinin ,doğrunun ,adaletin ,merhametin ,inceliğin güzel ve doğru tüm duygu ve düşüncelerin hala birilerinde var olduğuna inanıyorum bunca hayal kırıklığına inat. O birilerinin maneviyatsız ,duygusuz insanlardan daha güçlü olduğuna inanıyorum . Ve o iyilerin tüm bu iki yüzlü savaşlardan galip geleceğine bu savaşları kazanacağına inanıyorumda inanıyorum Kirlenmiş denizlerin suların temizleneceğine , yanmış ormanların yeşereceğine , sağlığın ticaret olmaktan çıkacağına inanmak gibi daha birçok olması gerekenin olacağına herşey daha kötüye giderken inanıyorum ..inançmı inatmı bu bendeki bilmeden inanıyorum tüm hayal kırıklıklarıma inat...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.