- 412 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Bir gün hediyesi
BİR GÜN HEDİYESİ
Yağmurlu bir sabaha açtım göz kapaklarımı.Penceren bakıp toprağın yağmurla buluşmasını izledim seher vaktinde.Kainat yeni bir sabaha uyanıyordu.Gün aydınlandıkça insanların telaşı baş gösterdi kaldırımların ıslak yüzünde.
Bir gün daha bitti ömürden.Ve bir sabaha daha uyandık.Bir gün daha mı yaklaştık ölüme,bir gün daha yaşlandık.
Zaman avuçlarımızda sabun köpüğü.Tutamıyoruz.Ne kadar değil de nasıl yaşadığın önemli demişler.
Çayımı yudumlarken bugün bana bir hediye gönderildi dedim kendi kendime.Evet evet bana bir gün hediyesi.Benim buna sahip çıkmam,iyi bakmam, korumam gerekli.Yıpratmadan bu hediyeyi korumam,korurkende faydalı şekilde kullanmam.Faydası olmayan şey hediye olarak gönderilir mi hiç.Güzel işlerde kullanıp en iyi şekilde yararlanmak gerekiyor.
Her anını, her saniyesini değerlendirmek.Zayi etmeden.Hediyeyi göndereni düşünerek ona teşekkür ederek değerlendirmek.
Sular seller gibi akıyor zaman.İnsan kendisi için,sevdikleri için mücadelenin orta yerinde.
İyiliklerle doldurup defteri,hakkıyla sahibine sunmak olsun temennimiz.
Sevgi penceresinden bakarak hayata,hayırlı işler şiarımız olsun inşallah.
Bizlere verilen zaman hediyesini kötü amellerle kullanmak insanı esfeli safiline düşürür.
İlimle,fenle,okuyarak,yazarak dünyadaki güçlü ülkelerin önüne geçebiliriz.
Boş geçirecek bir gün değil bir saatimiz bile yok.Bir defa verilen hediyeye sahip çıkmalı,çıkmayanları uyarmalıyız.
“İki günü eşit olan bizden değildir”diyen peygamberin ümmeti olarak O’na layık olmaya çalışmalıyız.
Kendisini bırakan,ailesini,vatanını, milletini bırakır.Boş, faydası olmayan işler milletlerin çöküşünü doğurur.
Bir gün olarak verilen hediyeye sahip çıkma zamanı çoktan geldi, geçiyor.
Hayırlı işlere doğru BİSMİLLAH