- 623 Okunma
- 4 Yorum
- 4 Beğeni
GÜNAYDIN
-Kelimesiz şiirler yazmak istemiyorum dedi. Genç kadın kelimeleri kaybolmuştu, ne aramaya gücü, nede bulacağına umudu yoktu. Işığı söndürüp uyudu, rüyasında kocaman bir şiir kitabı gördü, harfler ağlıyordu -Neden diye sordu. İçlerinden heybetli bir R harfi ayağa kalktı, kaşları çatık ve yüksek bir sesle bağırdı -Sende kimsin burada ne işin var?
Genç kadın anlattı -Ben şairim şiir yazarken harfler kayboldu, sonra ben yattım, uyudum ve şimdi buradayım kendime inanamıyorum dedi.
R harfi sinirli bir şekilde sözlerine devam etti -Yani sen buraya kaybolan harfleri mi bulmaya geldin? Genç kadın -Evet dedi. Ürkek bir sesle
sonra derin bir sessizlik. R harfi bir sandalye çekti oturdu genç kadının karşısına ve başladı anlatmaya o kadar samimi, o kadar sıcaktı ki deminki halinden eser kalmamıştı. Belki de mutlu bile olmuştu genç kadın bu samimi ve sıcak konuşma karşısında yaşaran gözlerine engel olamıyordu kirpiklerine bir damla yaş yapışmıştı. R harfi -Sakın ağlama unutma bir yerlerde senin bir damla gözyaşın için ölecek insanlar var dedi.
Genç kadın şaşırmıştı -Kim kim dedi ve R harfi sustu Genç kadın -Hadi lütfen bak anlatmazsan ağlarım deyince,
R harfi yüreğine bak dedi genç kadın elini soluna koydu ve her zaman yaptığı gibi onunla konuştu -Orada mısın sevdam? Ses gelmiyordu yüreğinden, belli ki harfler yüreğindeki adam gittiği için terk etmişti şiirlerini -Uyanmalıyım dedi.
Genç kadın ve uyandı, sabah yeni olmuştu hemen şiir defterini eline aldı yine harfler yoktu ama bu defa nasıl getireceğini biliyordu. Hemen telefonunu eline alıp sevdiği adama tüm gururunu kırıp (Seni çok özledim) yazdı, anında cevap geldi. -Özür dilerim.
Genç kadın o kadar mutluydu ki tekrar eline şiir defterini aldı baktı, bütün harfler yerli yerindeydi ve bütün R harfleri büyük yazılmıştı, sonra elini soluna koydu ve -Orada mısın dedi.
Yorgun ama mutlu bir ses -Evet dedi.
Genç kadın -Gitme bir daha oradan senin yerin burası dedi ve pencereye yaklaştı, güneş her zamankinden daha güzel, kuşlar daha bi mutlu şakıyorlardı.
-Günaydın dedi sessizce günaydın.
YORUMLAR
Doğrusu bir şairin harflerle kurduğu sıcak ilişki sabah okuduğum süper şiire yansımış
Günün aydınlığı Sevdadandır