Denize Düşen Yılana Sarılır
Boğulmak mı hayatta kalmak mı, ölüp gitmek mi yaşama tutunmak mı? Tercih hangisi, hangisini seçeresiniz? Anlık karar vermeniz gerekir, uzun uzun düşünmeye, muhakeme yapmaya vaktiniz yok. Ölmek mi yoksa yılana sarılmak mı?
.........................................................................
Dünya tatlıdır, yaşamak güzeldir, uzun bir ömür sürmek istenen en önemli şeydir. O nedenle denize düşen hiç tereddütsüz yılana sarılır.
.........................................................................
İşiniz ters gidiyorsa, bir şeyler aksi ve yanlış gidiyorsa, çaresiz her yola başvurur, hiç istemediğiniz insandan destek talep edersiniz. Düşmanınız hasmınız bile olsa. Hiç tanımadığınız, selamınız sabahınız olmayan biri bile olsa.
.........................................................................
İnsanın işi hep iyi ve düz gitmez. Bazen yol kazaları yaşanabilir, aksi yönlü gidiş başlayabilir. Zorda kalabilir, sorun yaşayabilirsiniz. İşte tam bu dönemde kim yardım elini uzatacak olsa geri çevirmez, kabul edebilirsiniz. Burda yardım edenin kimliğine kişiliğine bakmaz can simidi gibi yapışırsınız. İşinizin görüldüğüne, zorluğu aştığınıza, düze çıktığınıza bakarsınız.
Kemal GÜL
14.03.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.