Dibi Görünmeyen Kuyuya Taş Atılmaz
Sonu bilinmeyen, nereye varacağı belli olmayan, kesinlik arz etmeyen işlere kalkışılmaz, sonuç alınır diye düşünülmez. Mutlak kazanılır gözüyle bakılmaz.
......................................................................
Bir önerı niteliğindedir söz. İlerisinin ne olacağı belirsiz, sonunun kazanç ya da kayıp hanesine yazılacağı meçhul şeylere teşebbüs edilmemesi gerektiği tavsiye ediliyor.
.....................................................................
Yaşam bir plan program gerektirir. Düzen intizam gerektirir. Vaktinizi, zamanınızı iyi kullanmayı, enerjinizi verimli harcamayı, imkanınızı gerektiği gibi değerlendirmeyi gerektirir.
..........................................................................
Hayat inişll çıkışlıdır, düşe kalka ilerler. Öyleki plan proğram tutmaz bazen, düşünülenin tam aksi olur, her şey beklenilmedik şekilde gelişir.
....................................................................
Dibi görünmeyen kuyuya cesaret edip taş atanlar kimi zaman iyi sonuç da alır. Ancak bunun garantisi yoktur. O nedenle bilinmedik işlere girerken iyi düşünmek sonucunu görmek, az çok kestirmek gerekir.
Kemal GÜL
13.03.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.