- 3414 Okunma
- 1 Yorum
- 6 Beğeni
Sevgi neydi?
Küçücük bir kız çocuğu iken izlediğim "Selvi boylum Alyazmalım" filminin ne anlattığını anlayabilmenin ve bugun hala aynı düşünceye sahip olmanın huzuru içerisinde olmak ne güzel...
Sevgi neydi sorusunun cevabı her kişiye göre değişiyor elbet... 12 yaşında da şimdiki yaşımda da bu sorunun cevabını aynı şekilde cavaplıyorum...
Sevgi;sevilene ömür adamak, kayıtsız şartsız ona güvenmek...
Sevgi; iyilik, dostluk, bencil olmamak.. En önemlisi sevgi "EMEK"sarfetmek...
Yürek mi insana" sev" diyen, yoksa yanlızlıkmıdır körükleyen...Ne yürek sev der bize nede yalnızlıktır yüreği körükleyen....Sevmek yüreği güzel birinde kendini bulma çabasıdır... Nedensizce ve delicesine özlemek, bu özlemi iliklerine kadar hissetmek imiş... Sahi neydi sevgi? Bir ateş olmak mı yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
Ateşin ta kendisi olursun.. Yüreğinde başlar ateş sonra ne mi? Bütün bedenini kaplar o ateş...Sen yanarsın için için onun sevgisinden emin olmadan...
Fuzili’ye sormuşlar, ;"Sevmek mi güzel sevilmek mi? "diye;" Sevmek demiş"...Çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın...
Sevgi;Sevmenin, sevilmenin kıymetini bileneydi...
Sevgi iyilikti, dostluktu…
Sevgi emekti....
Leyla.....
YORUMLAR
Allah'ın selamı üzerinize olsun
Sevmek,sevgiye bir kisve biçmek çok zor..Kişiden kişiye değişen tabirler sevmenin tek bir anlamı olmasını zorlaştırıyor,buda sevginin her gönülde farklı yaşanmasından kaynaklanıyor..
Sevmek vaad etmeden,karşılık beklemeden ömür tüketmek gibi
Sevmek avazın çıktığı kadar bağırıp duyulmamak gibi
Sevmek kademe kademe büyüyor gönüllerde.Hangi mertebede sevdiysen ona bürünür benliğin..
Dünya sevmek üstüne yaratıldı ise sevmek muhakkak güzel birşey,doğru yaşayabilene...
Seveceğim derken sevgiyi veren sevgiliyi unutmamak gerek..
Yoksa dünyamız çiçeklense de ahiretimiz kuraklaşır...
Yazınız çok hoştu..Kaleminize ve gönlünüze sağlık ve afiyet diliyorum
Sevgilerimle🌷