- 677 Okunma
- 2 Yorum
- 4 Beğeni
GÜNEŞE KURŞUN SIKAN TİTREK TETİK PARMAĞIM
Şehrin ıslak ve yalnız kaldırımlarında kaybettim çocuk gülüşlerimi, ne zaman aklıma gelse mutluluk gelip yerleşti soluma bir acı, hep yarım hep yanıktı umutlarım. Ne tamamlamaya gücüm yetti, ne de ferim şimdi bir ben var ki! Benden biçare bir sen var ki varlığımdan habersiz, kanamalı dünlerin sancılı kabuk atma serenatları içindeyim.
İçimde haykıran, ağlayan küçük kıza engel olamıyorum. Sessiz ve çıtırtısızım saçlarımda aklar, yüzümde acıların derin can oyukları, pusulasını şaşmış gözler benim.
Adına yaşamak denilen bir hayatı yaşıyorum, ayaklarımda hüznün jiletleri, kulaklarım duymaz oldu, dilim adını söylemez oldu, ben kimliksiz kaldım, mülteci damgası vurdular alnıma, yastıklar sırdaşım, yollar yoldaşım oldu, ağır geldi yaşamak hırkası çıplak kaldım.
Şimdi anadan üryan tüm gerçekler, göz yaşlarımla ıslattığım onlarca mektup suskun. Dilim dudağıma mıhlı, gözlerim kirpiklerime mahkûm, tenimde izmarit yanığı, benzim soluk, gözlerim fersiz, dizlerim takatsiz. Yâre hasretim canlanıyor avuç içlerimde, yâr yaram kanıyor her gece gizli gizli, bantlarda fayda etmiyor, titrek ayakuçlarım, savunmasız bedenim.
Bel kemiğini kırıyor sözler yarınlarımın, güneşe kurşun sıkıyor titrek tetik parmağım. Geçecek diyen anneannem, bitecek diyen dedem yok, yalnız ve çaresizim, çarelerin çareleri tükendi, ben tükendim, şehir yaslı yarıda yüreğimin bayrakları.
Siyah duvaklı gelinler geçiyor gözlerimin önünden, öldün diyor bir ses, solumda bir acı patlıyor çıban gibi, öldüm ben anne diyemiyorum...
Sahi ölmek nasıl bir şey anne?
Ben hiç yaşamadım ki..!
YORUMLAR
İnsan sadece Bedenen öldüğünde ölmek değil
Duyguların ölümüde ölümün başka şeklidir
Üstelik insanın bir yarısı öldüğünde diğer yarısı için cehennemdir
Oysaki sen cennetsin
Ateş en çök değerleri olanı yakar, en büyük hasarı zenginliği olana verir
Yeniden gülüşünle dirime ulaşabilirsin
Anlatımı acı versede
Her kelimesi dokunsada
Her acın güzelliğinin eseridir
hassas ruhunun yankısını veren güzel bir anlatımdı
Tebrikler
KeLeBeK EtKiSii
Belkide ölmek....unutmaktı...belkide her gün aklına gelip hatırlamak tı...yada asla olmaz dediğin herşeyin içinde boğulmaktı....çok güzel bir yazıydı...tebrik ederim....