- 338 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
kimsin sen 1
- kac yaşındasın ?
-nereye göre?
-buraya dünyaya kıbrısa göre
-geçende kızın biri 40 larımda olduğumu söyledi.
-kimlikte yazanı sorucam . kimliğin olduğuna da şüpheliyim.
-22123432 numaram
-heee evet evet söylemiştin merkezdeyken. bizde bi bok bulamamıştık.
-burda bulamazsınız diyede söyledim.
-evet evet tıraş mı tıralmı ne kolonisindemissin. nobetçi polisleri dövmeden önce.
-Tünak kolonisi.
-her ne zıkkımsa. aldığın ilaç filan da yoktur kesin. ya bak bizim elemanları dövdükten sonra merkezden çıkarken bi kaç el silah sıkmışlar sana doğrumu bu?
-evet . ama ben söyledim etkilemediğini beni dinlemediler.
-orası belli belli. robotum diyon yani .
-yok yok ben aynı sizler gibiyim sadece biraz kas yapım farklı.
-ben pek anlamam fizikten biyolojiden fılan . kurşun geçirmezsin ama bıçak işliyomu ? çünkü sırtların filan hep çizik içindeydi. eski dikiş izleri filan
-onların ne zaman olduğunu hatırlamıyorum.
-bıde kollarındakı dovmeler. bunları inceliyor arkadaslar. sorsam onlarıda bilmiyorsundur ama koloninin ismini numaranı biliyorsun. peki dün akşam o kız coçugunun o su deposunda olduğunu nerden biliyordun?
-ismi leyla 7 yaşında onun için gelmiştim ama bulamadım aylardır . heryeri gezdim ülke ülke dolaştım burda buldum ama çok geç kalmıştım.
-yani sen daha 7 yaşındaki bı kız için bilmem ne kolonisinden dünyaya geldin onu kurtarmak için.
- evet
-tamam kız ölmüş. şimdi ne olaçak. geri döneceksin değilmi?
-bilmiyorum.
-nasıl yani? bi planın filan yokmu?
-haber bekliyorum
-naıl dumanlamı? ışıklamı? birinimi gönderecekler?
-bilmiyorum bende . daha önce hiç olmamıştı böyle bi şey.
-bak sana açık konuşacam. benimde bazı hayallerim var mesela bi çocuk daha yapmak yada terfi almak gibi . aslında aslında bir iki ay içinde teşkilata mudur olmam garanti gibi. ben senı türkiyeye yollasam kalacağın yer filan belli olsa ordakilere bildirsem her kimi bekliyosan orda beklesen ben de müdür olsam .olmazmı?
- olmaz burda beklemem lazım.
-illa seni müdür yapmiycam ba;ina bela olucam diyon yani. peki öyle olsun. anlamadığım bizim kullandığımız envarterle sizinkiler aynımı yani nasıl hemen kavradın silahları hemen madem robot değilsin.
-eski derslerde göstermişlerdi . ilkel silah olarak.
-ilkel silah diyosun yani. biz onlar envartere girsin diye 2 sene bekledik 1 sene durmadan eğitim aldık ve şimdi ilkel oldu. abicim bi sktirgit nereye gidiyosan. göt kadar adayız onu ikiye böldük ve sen benim olan tarafamı geldin. o değilde o duvarını patlattığın odayı bir hafta önce bitirmişştik başbakan gelip açılış yapacak bende gurur duyacaktım ulan cenabet olsam bu kadar şey gelmez başıma.
-suyun doğal olduğunu söylediler . ilk geldiğimde içinden hiç çıkmak istemedim. benden öncekiler yüzyıllardır doğal su görmemişlerdi bense içinde yüzdüm. tertemiz. balıklar ayaklarımın arasında yüzüyordu.
- he evet evet biraz fazla kalınca içine işiyorsun bile. deniz görmemişmiş balık yüzmüş bacaklarında . ben gençken arkadaşlar ot içerdi aynı senin yaşadığın kafayı o zamanda onlar yaşarlardı banada çok teklif ettiler istemedim şimdi pişmanım çünkü aynı kafa.
( telefon çalar)
-söyle aysel ne buldunuz?
aysel: komutanım şahsın kolundaki dövmelerle uyuşan başka fotoğraflarda bulduk.
-yani bu dünyada yapılmış başka gezegen filan değil
aysel: ne dediniz komutanım anlamadım.
- yok önemli değil devam et sen.
aysel: yanlız fotoğraflar ile şahsın yaşı tutmuyor komutanım.
-nasıl yani?
aysel: komutanım ben size yollayım tarihleri ile beraber 6 tanesinin yüzü belirgin değil renksiz çünkü resimler sadece 2 tanesinde şahsın yüzü belirgin .
-yolla bakalım bi bakalım bide göstereyim belki tanır bi şeyler hatırlar.
aysel: komutanım bi de sayın bakan bilgi istiyor ne dememi istersiniz.
-komutanın kafayı yemek üzereymiş de . bi şey deme ben ararım sonra onu.
( telefon kapanır)
-ibneye bak bilgi istermiş sanki farklı şehirde kalıyoz. kuzenim olaçak it. gel bakalım 3222 bilmem kaç sana bi kaç fotoğraf göstereyim bi şeyler hatırlayacakmısın.ama önce ben bi bakayım. ali oğlum git bize içeçek bi şeyler getir kendinizede bi şeyler alın bide benim tütün bitti alda gelin bakalım biz burda bu deliyle daha çok uğraşacaz.
...........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.