- 591 Okunma
- 7 Yorum
- 6 Beğeni
KADINLAR ÇİÇEKTİR
Gün geçmiyor ki bir kadına şiddet haberi daha almayalım, tecavüz edilip öldürülen, saçından sürüklenen, darp edilen hep bir kadın. Elleri kırılsın diye diye izlediğimiz şahit olduğumuz olaylar furyası...
İnsan durup şöyle bir düşünüyor. Neden şiddete maruz kalan hep kadın? Oysa kadınlar Allah’ın anneliğe layık gördüğü melekler değil mi, cennet onların ayağının altında değil mi? Nasıl bir toplumuz, nasıl insanlar olduk. Yozlaştık, bencilleştik, kimsenin dertlerini duymaz görmez olduk. Bir travesti kaydı izledim bir hafta önce o kadar çok etkilendim ki!
Bazılarınız kafasını çevirdi, bazılarınız travesti deyip geçti, özünde o da bir (kadındı) kadın dedim şaşırdınız değil mi, evet kadın Allah onu doğuştan çift cinsiyetli yaratmıştı ve kadınlık hormonları ağır basıyordu. Sırf kadınlık hormonları ağır basıyor diye ona tecavüz etmeye kimin hakkı var? O kaydı izlediğimde kanım dondu, önce ailesi ret etmiş sonra yurttaki müdürü tecavüz etmiş, ardından tinerci sokak çocukları bir bir tecavüz edip, işkence edip, elinin parmaklarını kırmış. Hangi kitapta, hangi kânunda var bu, hangi vicdana insanlığa sığar? Bazen hayvanlara hayvan demeye utanıyorum.
Yine dün duyduğum bir haber, doksan beş yaşında neneye komşusunun oğlu tecavüz ediyor. Ne kadar cinselliğe aç bir toplumuz insanların umutsuzluklarından beslenen asalaklar her yerde.
Hep diyorum ya annelere çok büyük görev düşüyor. Vicdanlı, onurlu namuslu fertler yetiştirmek, temiz toplum için kadınlara destek olalım köstek değil!
Bir kadının yapamayacağı şey yoktur, yeter ki sekte vurmayın!
Kadınlar çiçektir ve çiçeklerde sevgiyle açar.
YORUMLAR
KeLeBeK EtKiSii
incitmeden kırmadan dökmeden sevmeyi bilmek gerek
sevgilerimle
Yüreğin dert görmesin sayfanızda çok güzel bir eser asılı zevkle okudum anlamlı duygusal ve emeğin hakkını veren bir eser olmuş sayfanızda nice böyle güzel eserler okumak dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun yüreğine sağlık selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Tüm dünya kadınlarının kadınlar gününü canı gönülden kutlarım kadınlarında bir birey olduğunu erkeklerle eşit ve aynı haklara sahip olduklarını unutmayalım ve İstanbul sözleşmesine sıkı sıkıya sarılalım kadına şiddete dur diyelim
KeLeBeK EtKiSii
KeLeBeK EtKiSii
Hep diyorum ya annelere çok büyük görev düşüyor. Vicdanlı, onurlu namuslu fertler yetiştirmek, temiz toplum için kadınlara destek olalım köstek değil!
Bir kadının yapamayacağı şey yoktur, yeter ki sekte vurmayın!
Kadınlar çiçektir ve çiçeklerde sevgiyle açar.
Haklı düşüncelerinize aynen katılıyorum.
∞ Mart Dünya Kadınlar Gününüzü gönülden kutluyorum.
Özellikle günümüz Türkiye'sinin içine düşürüldüğü durumda hiç çözüm üretilmeden beklenildiği kravat takan tecavüzcü ... aşağılık insana ceza indirimi bile yapan bir adalet anlayışı ile gangrene dönüşmüş durumda olan bu sorun yumağında hep ateş 🔥 düştüğü haneyi yakıyor öldürülen Emine Bulut, Ayşe Paşalı gibi yüzlerce maktulün isminin verildiği hiçbir çözüm yasası raflarda yerini alıp gerçekleşmiyor.
Kötü örnekler maalesef çok...
Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum.
Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Konuyla ilgili bugün eklediğim şiirden
birkaç kıtayı ilave etmek istedim, izninizle.
Kadın cinâyeti asla olmasın
Vâdesi dışında kimse ölmesin
Devlet cânileri afla salmasın
Boynu bükük çocuk yetim kalmasın
Kadın da erkekte sonuçta insan
Konuşup çözmeli yetmeli lisan
Geriye dönüş yok olsa da pişman
Cehenneme gider bir cana kıyan...
Kadınlar çiçektir asla solmasın
O güzel gönlüne keder dolmasın
Kalbi kırılmasın küskün olmasın
Ona el kaldıran şifa bulmasın
...ADAM GİBİ ADAM OLUNSA EĞER
...KADINA DAHA ÇOK VERİLİR DEĞER
Duyarlı yüreğini kutluyorum... Kadınlar gününü kutluyorum... Çok sevgimle kelebeğim.
KeLeBeK EtKiSii
Aynen katılıyorum.....öz eleştiri yapıyorum.....kadını bir yerin dışında hiçbiryerde düşünemeyen erkekler....samimiyetini kaybetmiş bizler....yarın eşini erkekten sakınıp kadın doğum...kadın üroloji doktoru arar.....yada bir polise erkek olunca kadın polis arar eşi kızı için vs....vs...bu böyle uzar.....biz müslüman kimliğinde samimiyeti kaybettik bu hale düştük.....oyüzden Rabbimin bize emanet verdiği kadınlara.....hiç kıymet vermedik....kaybettik....