- 440 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİME HİTABEN
KENDİME HİTABEN!!!!
Hayal gibi gercek ve gerçek olamayacak kadar güzel bir mekan yapmak isterdim kendime kendi yalnızlığımın hiyerarşisinde. İnsandan uzakta keyfim ve kahyamla birlikte bir düşler örerdim rüyalarıma. Kumdan kaleler yapardım çocuk masumiyeti ile.
Gergef bir tigla islenmis masmavi çivit mavisi bir gökyüzü yorganının altında denize süzülen gök misali sere serpe yatmak isterdim, semaya uzanarak .
Yıldızlar dinlesin isterdim beni bir de ürkek kalemim. Kalemimin sesi çağlardı o zaman "Deli Dumrul" yaşamın güvertesinde. Ben soylerdim o yazardı, ben yazardım o cizerdi. Dümeninde ben, düşlerim ve yarınlarım ile el ele.
Pembe panjurlu evlere de gerek yok, tuğla dökmeye de. İstediğim gibi yaşardım hayatı keyfimin kahyası nasıl isterse. Derdi de tasa etmezdim kendime, tasayı da çarpıp bölmezdim elimde kalan ile.
Rindler gibi yaşardım hayatı, meczup misali, bir gün gönül meyhanesinde bir gün dostlar meclisinde. Zaman gizlilik içinde nasıl bir gerceklikse metruk bir zaman üçlemesinin icinde yol bulurdum kendime.
Yönünü bilmeyene nasıl hiçbir rüzgardan fayda gelmiyorsa her esen yelden yeni yelkenler açardım kendime, düsler ile gerçeklik dehlizlerinin icinde. Bir iskemle çekerdim kendime düşlerimin tam ortasına, hayattan aldıklarımın listesini yapar, alamadıklarımın çeteresini çıkarıp kendimden yeni bir ben çıkarırdım. Düsünmezdim öncesini ve sonrasını. Kaybolmuş şimdim, geçmişimin ve yarınlarımın ardı sıra peşinde. Kimin umurunda?
Yapardım canım ne isterse. Düsünmeden kim ne dedi, ne geldi ne gitti. Aşık mı olmak istiyorum olurdum, gezmek mi istiyorum; gezer tozardım. Volta atardım her bir zaman zerresinin icinde. Yazmak mı istiyorum yazardım bir kuşa, bir çocuğa, zamandan ne kopardıysam onu çizerdim bir kağıda. Vesaire vesaire.
Geç mi peki canımın istediğini yaşamak icin korkusuzca, pervasızca? Hesap vermeden kimseye, kendime bile? Değil hiç de değil. Fütursuzca kaybolmak icin, kendi yönettiğim zamanın akıntısında süzülmek için, Kendi sevdamın gölgesinde dinlenmek için de ve bunun gibi şeyler...
Anladım ki an, aynı atomun icinden kopan birer çekirdek misali, zaman çekirdeğinin her biri rüyadan elime düşen iyilestirici yesyeni bir aşkın filizlenmesi icimde.
Gönlümden rüyalarıma fısıldayan şu söz gibi: Ne rüyalar gördüm ki hicbiri sen değildi, ne rüyalar gördüm hicbiri böylesine iyilestirici gerçeklik değildi.
PINAR DOLUDENİZ
YORUMLAR
Yüreğin dert görmesin sayfanızda çok güzel bir eser asılı zevkle okudum anlamlı duygusal ve emeğin hakkını veren bir eser olmuş sayfanızda nice böyle güzel eserler okumak dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun yüreğine sağlık selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Tüm dünya kadınlarının kadınlar gününü canı gönülden kutlarım kadınlarında bir birey olduğunu erkeklerle eşit ve aynı haklara sahip olduklarını unutmayalım ve İstanbul sözleşmesine sıkı sıkıya sarılalım kadına şiddete dur diyelim