- 234 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Elin Nesi Var İki Elin Sesi Var
Birlikten kuvvet doğar anlamında bir sözdür. Tekken, yalnızken, azken olduğundan daha fazlasıdır birlik. Sayıca fazla olunduğunda, güç ve imkan birleştirildiğinde daha iyi neticenin alınabileceği vurgusudur.
...................................................................
Birlik ve çokluk derken nitelikli olan yalnız. Sayıca olan değil. Niceliksel değil. Niteliksel olanın niceliksel olanı birleştirerek, bir araya getirerek daha önemli imkan ve pozisyon edinilmesidir. Sayısız örnekleri vardır bunun.
.......................................................................
Çevreyi ve dünyayı izlediğimizde rahatlıkla görebiliriz. Organize birlikteliklerin nelere hakim ve nerelere hükmettikleri bilinmektedir.
.......................................................................
Zayıf ve güçsüz olunduğunda alınacak mesafeyle, birlik olunduğunda alınacak yol ve mesafe arasında ciddi farklar vardır.
......................................................................
Güç oluşturmak için de birlik olunmalı, güçlüyü bozguna uğratmak için de. Bu ekonomik, siyasi ve sosyal hadiseler için geçerli olan bir kuraldır. Ailesel, toplumsal ve ülkesel boyutludur.
........................................................................
Birliğimizi kotuyalım, gücümüzü hep diri tutalım. İleriye umutla bakalım.
Kemal SEYFİ
08.03. 2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.