- 319 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"CENNET VE CEHENNEM"
"CENNET ANALARIN AYAKLARI ALTINDADIR." Hz. MUHAMMET
LEAVE LIFE ALONE. LET İT BE
Bırakın İnsanlar OLSUNLAR!..
Ben de olayım,
Sen de ol!
Biz de olalım.
Sizde olun!..
Hepimiz birlikte biz olalım!..
"CENNET VE CEHENNEM"
Cennet Cehennem, Abdestinde, namazında, niyazında, başına taktığın baş örtüsünde, ğıyindiğin pırlantlarda parlak yaldızlı elbiselerinde değil!..
Ruhunu donattığın, ruhuna giydirdiğin elbise en değerli yumuşak ipek gibi kişiliğindedir.
Bazı insanlarla etkileşimler zor olduğu için atmosferi cehennem yapabilirler. Birbirlerini anlayamamaktan bazı insanların etkileşim ve iletişim kurma becerilerinin zayıf ve yetersiz olmasından hayatı cehenneme çevirirler. Oysa hayat gerçek bir "CENNETTİR".. Çok büyük bir yürekle anlayış ve hoşgörüyle olumlu davranışlarla. Sevgi ve bireysel saygıyla adil davranarak, ilham kaynağı olarak hissettirmeden insanlar birbirine çok büyük yararlar sağlayarak ve destek olarak "Cennet’in" varlığını size ispat edebilirler. "CENNET VE CEHENNEM"bütün dinlerin felsefesinde çok büyük bir yer tutar. Fakat insanların yanlış yorumları ve yanlış anlamaları ve de yanlış tercümeleri nedeniyle "İBADET" ederek cennet ve cehennem, yaşayacaklarını sanarak hiç anlamadığı dildeki dinler kitabını şiir okur gibi, şarkı söyler gibi bağıra bağıra okumayı ibadet zannederler. İbadetin inceliklerinin insanların davranışlarında ve insanca düşüncede yattığını hiç bir zaman anlayamadan ezbere okurlar. Kutsal kitaplarını her dilde her dinde ezbere okuyanlar.. Büyük manevi yükün vicdan azabından iç huzursuzluğu nedeniyle başkalarını suçlayarak kurtulacaklarını zanneden bu nedenlerden dolayı kendierlini hiç incelemeyen, manevi yükün, insanlara yapılan haksızlıkların, haram yemenin, yalan söylemenin, iftira atmanın, insanın canına kastedmenin, canlılara zülum yapmanın sevap olduğunu sananlara şarkı gibi din kitabı okuyunca affedileceklerini sanarlar ve yanılırlar.
Haksızlık yaptığınız kişiden özür dilemeden,
İftira attığınız kişiden özür dilemeden,
Malını gasp ettiğiniz kişiye malını geri iyade etmeden ve özür dilemeden!..
Başını da kapatsan, Kuran da okusan, günahlarından arınamazsınız!..
Erkekler için de haktan kurtulmak için önce hakkını yediğiniz kişiden özür dileyeceksiniz.
Ben büyüğüm kimseden özür dilemem diyemezsiniz!..
Özür dilemenin yaşı ve büyüklüğü küçüklüğü yoktur. İNSAN HAKKI. İNSAN HAKKIDIR Çocukların kalbini kırdıysanız o çocuk bilmez anlamaz neden özür dileyecekmişim demeyiniz derseniz...Dinlerden hiç bir şey anlamıyorsunuz demektir. Allah katında değişik ortamlarda değişik konularda özür dilemek zorunda kalırsınız. Siz onu çocuk görürsünüz ama Allah katında her doğan insanın hakkı" Hak" tır...
İnsanoğlu ve insan kızları.
Bu manevi uygulama yüz yüze özür dilemekten geçer. Musalla taşında üç kez hakkınızi helal ettiniz mi? Hakkınızı ettiniz mi? Hakkınızı Hela ettiniz mi? diye sorulsada orada helal ettik desekde kişinin kendisi özür dilemeden haklar helal olmaz. Cennete giremezsiniz.
Üzgün bir anda manevi bir yaptırım ve uygulama sizi kurtaramaz.
Kibirinizle özür dilemezsiniz. Küçük olan "benim yaşım küçük, küçüğüm ne de olsa yaşları büyük ben özür diliyeyim" diyen kişi sizden özür dileyince de bak ben haklıydım ve o yüzden benden özür diledi diye egonuzu şişirerek hak hukuk adalet yerini bulmaz.
Bu şişmiş egoların ve böyle düşünenenlerin ve böyle bir tarakta takılı kalanların zeka(IQ) düzeyleri gerçekten çok düşük. Neyi tartışıp neyi paylaşabilirsiniz ki!.Bu insanlarla. Haram yemeyeye alışmışlar. Hak ve haram yemek zehir yemektir. HARAM YEMEYİ ADET HALİNE GETİRENLER SANIRLAR Kİ HARAM YEMEK BALDAN TATLIDIR!..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.