- 571 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRK YURDUNDA BİR UĞURSUZ
TÜRK YURDUNDA BİR UĞURSUZ
Yusuf Yılmaz
Bir keşiş Musul’a gelmiş Kuran dinliyor.
Ahmak Müslümanlarda aldanıyor.
Aynı anda İran’dan bir ses “ nükleer genişleme yapacağız”
Baydın “ İran’la ilgili müeyyideleri azaltacağız.”
Fetö’nün kalıntıları, Irakta dinler arası diyalogdan söz ediyor.
Türkiye dört bir yandan kıskaç altına alınmaya çalışılıyor.
Askerlerimiz, hem de “korgeneral seviyesinde” dahi sessiz sedasız bir savaşta bile can vermeden basit kazalarla heder olup gidiyor. Şehit oluyor.
İktisadi yapımız bu özelleştirmeler yüzünden çok kötü durumda.
İşsizlik hat safhada.
Üretim yok.
Eğitimde çağın çok gerisinde kaldık.
Bu durumda elin oğlu elini kolunu sallaya sallaya Türk yurduna girer sende seyredersin.
Bir yetkili çıkıp ta ne işin var buralarda diyebildi mi?
Kurmaya uğraştıkları PKK Devletinin dini ayağını oluşturmaya çalışıyorlar.
Tarihte bu oyunları çok gördük.
Atatürk, silah deposu haline getirilen kiliseleri kapatırken bugün nerdeyse açılan kiliseler cami sayına yaklaştı.
Vakıf adı altında bütün kiliseler hayata geçirildi.
Turist çeksin, para kazanalım diyerek kıyıda köşede Hristiyanlığa ait bir çömlek bulunsa hemen oraya bir kilise konduruluyor.
Yarın Irak gibi olursa Türkiye ne olacak?
İslam’ı doğru anlatamadığımız için gençlerin çoğu deizme yöneldi.
Onun yerini daha sonra çeşitli vaatlerle Hristiyanlığın doldurmayacağının garantisi var mı?
Savaş meydanlarında yıkamadıkları Türkü bu şekilde yıkacaklarını düşünüyorlar ve biz bu tehlikeye karşı bir tedbir almıyoruz.
Eğer böyle devam ederse , Papa, bugün nasıl Irak sokaklarında sevgiyle karşılandıysa yarın Türkiye’ye gelmeye ve sinsi oyunlarını oynamaya cesaret edebilir.
Kalın sağlıcakla.
Tanrı Türkü Korusun ve Yüceltsin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.