- 205 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İp İnceldiği Yerden Kopar
Yaşam o kadar hassas bir seyirde ilerler ki, gün olur iyi ve güzel gider, gün olur düşüş ve çöküş başlar birden bir şeyler değişir ve beklenilmedik yerde bir yol kazası yaşanır. Her şey altüst olur.
......................................................................
İp inceldiği yerden kopar. İpten kasıt ilişkiler farzedelim. Ya da istikametinde giden hemen her şeyin ters gitmesi gibi düşünelim.
.....................................................................
Bir yerde sorun yaşanacağı önceden görülebilir kestirilebilir. Adım adım yaklaşıldığı da farkedilir. Çözüm arayışınız da sürer. Kendinizce bazı önlemler alır tedbir geliştirebilirsiniz. Ancak bunların bir işe yaramadığı görülür. Gerilim giderek artar. Bir yerde patlar. Engelleyemezsiniz. Bu bir enerji boşalımıdır. Arkasından artçıları gelir. Sarsıntılar devam eder ve yerini sakinliğe ve sessizliğe bırakır. Durağanlaşır, yatay bir seyir izler.
......................................................................
Bırakalım ip inceldiği yerden kopsun. Yorulmayalım. Erteleyemeyelim. Günü kurtarmaya çalışmayalım. Her şey normalleşir diye beklemeyelim. Olacak bir an önce olsun bitsin. Herkes kendi yaşamına dönsün. Ya kaldığı yerden devam etsin ya da yeni bir yol ve istikamet tayin etsin.
Kemal SEYFİ
06.03.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.