- 506 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
Affedemem ihanetini
Kadın gitti.
Oysa kadının bir gün gidebileceği hiç aklına bile gelmezdi o adamın ondandı bu sendeleyişi...
Adam yaptıklarından pismandı. Bir kaç gün uzun uzadıya çaldırdı kadının telefonunu...
"Affet beni çok büyük bir hataydı" diye sayısız da mesajlar attı ama kadın o adamın mesajlarına hiç cevap vermedi...
O kadının onun yüzüne söyleyemediklerinden, içine dert olanlardan,değersizlik duygularının beyninde yankılamasından içi yanarken aldı kalemi eline alarak yazmaya başladı.
Ben ne yazık ki bana ait olmayan, ve hiç olmayacak bir adamı sevmişim.Oysa demiştim sana;
" merhametten maraz doğar" diye aklınca sen korunmaya muhtaç bir kadını korudun imam nikahı aldatmacası ile evlenmiş kocası cezaevine düşmüş bir kadını kollamak sana mı ? düşmüştü.."
Yine demiştim sana kadın dediğin umut bağlar yaslanacak bir omuz arar haddi aşarsan olan bize olur demiştim..Yok sende ;
"Ne diyorsun sen O hem benim bacım olur, ben o yanlış yollara sapmasın diye ona abilik yapiyorum merak etme sen" demiştin..
Aslında bu hikayenin gidişatı belliydi..Dinlemedin beni o iyiliksever kalbinle nefisine yenik düştün.
Sonrada avcı ruhlu bir kadının avı oldun bilerek yada bilmeyerek olan ise bize oldu.
Önce benden yavaş yavaş gidişini izledim ,uzaklaşmalarını,uzun uzun meşgul olan telefon konuşmalarına takıldım sık sık ararken beni günlük bir nasılsına sığdırdığın aramaların canımı acıtırken; tek tesellim icimdeki iyi niyetle son bir umut bana fısıldıyor du işte senin işsel ailesel sorunların olabilecegi ni, sabırlı davranıp öfkeyle hareket etmemem gerektiğini...
Ve bir gün bir telefon çaldı .Arayan arkadaşımdı.
"Ömer’i sinemada elele bir kadınla gördüm " dedi.Beynimden vurulmuştum bana sadakat sözleri veren adam sadakatsizin teki çıkmıştı.Yer ayaklarımın altından kayıp gitmisti ...
Sen O gün tüm ezberlerimi bozarken ben artık enayice bir iyi niyetle seni affedemezdim. Affedemem de..!
Duydum ki senide terketmiş,daha önce başkasına sadakatsizlik yapan biri sana sadık mı kalacaktı.İyi olmuş demiyorum ama layığını bulmuşsun...
Şimdi sağda solda "pişmanım deme" sakın..Bizde bir tabir vardır geçti Bor’un pazarı sür eşşegini Nigde’ye derler...Yani artık layık olmadığın bir sevdadan sürüldün..
Bu saatten sonra sen bana fırtına olsan bende sana dair bir zerre toz kalkmaz bunu böyle bil ve asla unutma ...
Gittim ben eyvallah...!
Nevin Aktekin Gülfırat
YORUMLAR
İçinde bulunduğumuz şu zamanda çok güncel bir konuyu ele almışsınız kutlarım değerli şairemizi. Oysa sevmenin tadını bilselerdi asla gönülleri farklı arayışa girmezdi. Bilmezler mi aldattığını sandığı aslında yine kendisi idi. Bunun kadını erkeği yok adam gibi sevmeler adam gibi yüreklere mahsuzdur ki günümüzde böyle sevenleri koruma altına almak lazım. Her nerede yaşanıyorsa masalsı ilişkiler, ölümüne ölene dek süren. Helal olsun....
Günümüz insan ilişkilerine dokunan düşündürücü bir yazı. Açıkçası hayatta en çok korktuğum konuyu ele almış olmanız ne ilginç. Ama şanslı olduğum şey bütün insanlardan uzak olmam. Ama bu ülkede kadın olmak zor iş. O yüzden umarım bu hikayenizdeki şey kimsenin başına gelmez. Saygılar...
Nevin Aktekin Gülfırat
Hem kadinimiz,hemde erkegimiz..
Dilerim iffet denen şeyi tekrar kazanır ki insanlar aşkların mezarı olmasin ihanetler..
Huzurla kalın 🙏 Huzurlu geceler diliyorum