- 565 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
HARAM
Her şey lapa lapa yağan karla başladı;
Genç kız şömine kenarında uyuya kalmıştı rüyasında bir prens ona elini uzatıyordu hemen uyandı (rüya olamayacak kadar güzel) diye geçirdi içinden ve dışarıya baktı vakit akşam saatleriydi (baya uyumuşum) diye düşündü, bir de ne görsün lapa lapa kar yağıyor hemen atkısını, şapkasını aldı, postallarını itina ile bağladı ve çıktı bahçeye.
Bahçede bir ayak izi vardı anlam veremedi. İzleri dedektif edasında takip etmeye başladı, tam kuyunun yanında bir şey gördü kıpırdıyordu, korkulu gözlerle daha da yaklaştı ona bu bir kardan adamdı.
O kadar sevgi dolu bakıyordu ki ama ağlıyordu gözyaşları yüzünde donup kalmıştı. Genç kız neden ağladığını sordu içinden de (çıldırmış olmalıyım bir kardan adamla konuşuyorum) diye geçirdi ve gülümsedi. Kardan adam ağlaya ağlaya anlatmaya başladı -Senin küçük köpeğin Bobo var ya bana çarptı çok canım yandı koptu düştü burnum ona ağlıyorum.
Genç kız üzüldü yere düşen havucu alıp kardan adamın burnuna taktı kardan adam çok mutlu olmuştu ve genç kıza sarıldı, daha önce hiç kimse genç kıza bu kadar içten sarılmamıştı, işte o an genç kız anlıyordu ihtiyacı olan sadece samimice uzanan iki koldu ve genç kızda duygularına yenilip kardan adamı öptü ve kardan adam erimeye başladı.
Genç kızın öpücüğü öyle ısıtmıştı ki yüreğini -Daha önce hiç kimse beni böyle öpmedi dedi erirken kardan adam. Yavaş yavaş eridi en son havuçtan burnu kaldı karların üzerinde.
Genç kız havucu eline alıp ağlamaya başladı bir aşk daha başlamadan bitmişti, hayatta böyle değil miydi bir gece de bizi sevdiğini söyleyenler sabahında kaybolmuyor muydu , hani kim var yanımızda hep kardan adamlara mı gönül verdik?
Oysa ne güzel adamlar vardı seven, sevdiren, değer veren, mert, dürüst, delikanlı.
Neredeler şimdi?
Zavallı genç kız yaşadıklarının bir rüya olması için o kadar dua etti ki, oysa gerçeğin ta kendisiydi yaşadıkları.
Ona sarılmak, ona sevmek haramdı haram!