- 463 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Virus ilacı
COVİD19 yani coronanın ilacı SADECE BİLDİĞİMİZ PAKET ŞEKERDİR...kardeşim...biraz su yapın birkaç tane içine şeker atın kaynatın evinizin içinde tamam...o virüs veya mikrop yaklaşamaz..bir tane sabah bir tane akşam şeker yiyene asla yaklaşmaz!!!
bunlar İLİMlerle sabit gerçek hakikattir.
devletimiz maalesef ahmak ahmak gavurların kuyruğundan medet bekliyor ve tirilyonlarca parayı kâfirlere yedirerek bir İLİM üretemiyor.
ey bizim insanlarımız da maalesef gavur ve domuz besili olduğundan yani zerre haram yediğinizde vücut gerçek hakikate ve gerçek İLME kör kalmak üzere şifrelidir..ve elbette ki onca nebat ve besin fayda yerine zarar vermek üzere akıyor.
aşı dediğimiz şey yani dünya içi nebatlardan elde edilen bir tür karışım..yani uzaydan veya gezegenlerden gelen bir madde değil.içerigi mutlaka dünyanın bazı bitki kökü ve minerallerinin belli reaksiyonlarda kaynamasıyla elde ediliyor...fakat şu gerçek unutulmamalı.insan vücudunu yaradan tüm bitkilerin ve nebatın kaynamasıyla oluşan bir çamurdan yarattı..dolayısıyla o vücuda zararlı bir madde girmesini önleyecek şifrelerlede ve radarlarlada kontrol altında tutmaktadır!..yani insan hakikati anlaması için ve bedenini her türlü felâket ve virüs ve kötülük ve hastalıktan muhafaza etmesi için ALLAH helal kazanç ve helal beslenmeyi şart kıldı..işte o zaman insanı dünyada yıkabilecek bir güç bir virüs yoktur.
İnsan âşkla yaratıldı...âşkın çekirdeğinde tatlı yani ŞEKER iyonları vardır..aklın ve hafızanın ve hakikatin kanında belli bir şeker iyonu vardır.tüm nebatın ve hatta toprağın iliklerinde şeker iyonları yani mineralleri vardır..ve yine dünyayı yok edebikecek tüm atom çekirdekkerinde yine âşkın belirtisi olarak yine şeker iyonları enzimleri vardır.ve RUH NURDUR!NURUN ÖZÜNDE YİNE ŞEKER İYONLARI VARDIR...SONSUZ YER CENNETTİR.VE YİNE CENNETTE EN COK ŞEKER İYONLARI VARDIR.SEVGİNİN MAĞMASINDA YİNE ŞEKER İYONLARI VARDIR...İNSANIN YARATILIŞINDA Kİ TAD LEZZET VE ÂŞK MUTLAKA ŞEKER DONATILIDIR YANİ.
biz ilk çıktığı günden itibaren yazılarımızda bir virüs geleceğini ve ilacının sadece şeker olduğunuda yazmış uyarmıştık devletimizi..
fakat devletimiz farklı bataklıklar da farklı çiçek kokluyor...ey olacağa çare yok elbette..bizi rüzgar duyar yağmur duyar ateş bilem duyar..ona göre çoğu kere ağlar peşimizden yani!
bizi okuyan tirtirtitreyerek ve ağlaya ağlaya okur..
öylesine okuyan birşey anlamaz...bizi gerçekten ilimlerde geçmek imkansızdır çünkü!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.