- 402 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Haram yemek tehlikeli
ALLAH’IN RUHUNDAN RUH TAŞIYORSUN!
sen zaten sadece akledip vücuduna haram sokmamaya gayret etmelisin!
çünkü insan bedeninde hem haram hem NÛR birarada duramaz!
insan,mutlaka HELAL besili olmalıdır...
aksi halde yedi kat yerin altında bile olsa ateş yakalayacaktır.
o zaman helal ye ve helal iç ve insana korku yoktur!
sen dua istiyorsun fakat insanların yüzde 99 u şu anda haram besili ve haramla haşır neşir!bunlar istediği kadar dua etsin boş ve kabul olmaz!
çünkü örneğin ALLAH’a söz verip İSLAM’ı seçip İMAN ediyorsunuz fakat yediğiniz hep hırsızlık malı onun bunun eti kanı çünkü faiz kan irindir.
örneğin 10 TL ye aldığınız ürünü en çok 12 TL ye satmalısınız! 13TL ye satmak asla kâr değildir..yani ticaretsistemi hırsız yani yediğiniz içtiğiniz heeeep haram!zerre haram yemek bile ALLAH VE RESULÜNE HIYANETTİR.
verdiğiniz söze yalancılıktır.
şimdi akıl var İLİM var siz sürekli haram yemek suretiyle yalancı ve ihanet içinde olup yaşam sürerek adeta alay edercesine ALLAH’IM BİZİ KORU Bize yardım et bizi muhafaza et diyorsunuz yani!?ALLAH,İLK İNSAN HZ.ADEM(A.S)İ BİLE O NÛR’U GÜZELİ BİLE AF ETMEDİ VE CEZA OLARAK SONSUZ YERDEN SONU OLAN YERE ÇİLE ÇEKSİN DİYE ATTI!
ey sen binlerce haram yemiş leş torbası bedenle hangi affı bekliyorsun?bu boş bekleyiştir..biranönce akledip hemen hemen HELAL yeyip içerek kendi bedenini temizleme gayreti göstermen gerekiyor...aksi halde sadece varacağın yer ateş olacaktır...bu uyku hali ile sadece uyuklarsınız!tatlı rüyalar yalancı bahar sadece az vakti geçirmek için laklaka olacaktır.
ALLAH,yarattığı insanın bedenine aynı muhteşem renkte yansıyacak marifeti koydu!tüm yiyeceklerde nebatta bu nazenin raks vardır...sadece insan gördüğü duyduğu bu gizemli dünya bahçesinde ki her zerrede hakikati görüp duyacak ahenkle salınmaktadır...yani İLİM ve akıl birleştiğinde aldanmayacak bu hakikati bulmak üzere her zerre yerliyerince kaynamıştır...oysa Müslüman topluluklar bu konuda çok daha şanslı ve gerçekten altın madeninde yaşadıkları halde bu üstün var oluşu tasavvur edemiyorlar...çünkü haram yeyip içerek bedenlerini kâfirlere benzeterek kâfirlerin sürdüğü konfor ve yaşama biçimini doğru algılıyorlar!oysa bu çok yanlıştır.bunun nişanesi haram yeyip içmekle ispat olmaktadır..oysa sadece Müslüman kendi dininin emir ve yasaklarına uysa hakiki manada çok daha hızlı ve çabuk yol kat ederek diğer insanlığa örnek teşkil edecektir...
çünkü örneğin devletimiz öğünüyor ekonomide birinciyiz rekor kırdık buluşlar yaptık pandemide en iyi ülkeyiz gibi!!!
peki biraz sabredelim ve hergün olacak felaketleri bir kenara yazalım!
ve hemen 10 yıl önceki aynı aya aynı günlere gidelim..en az dört kat daha fazla felâket ve zarar hesabını çıkaracaklar!
ey bunda kâr yokki!küllüm zarar!!
kaybolan insan emeği ve ezilen insan bedeni çalışma saati ve kayıp nefesi hesap yaptığımızda %90küçüldüğümüz okunacaktır..
işte her hesap böyle
dün HELAL yemiş içmiş bir millet olsaydık bugün gerçekten yükselmiş ve büyümüş olacaktık!
fakat dün haram yeyen millet bugün sadece haramın çeşidini arttırıp daha çok haram yeyerek doymaz ve kanaat etmez bir gavur olma yoluna girmiştir...arada ezilen bağıran ve kan ağlayan insanlar birbirine yalancı ve güvenilmez ve hıyanetci namusuz olarak dolaşacaklar!çünkü haram yeyipde temiz ve haya sahibi olmak asla mümkün olamaz!
bunu ilk önce Filistin’de Irak da denediler ve parçaladılar
sonra Suriye’de denediler parçaladılar
sıra İran ve türkiyemizdedir.
bugün bankalara köle olan millet yarın kaos veya en küçük karmaşada
can derdine düşecektir..
ALLAH HELAL YEMEK İÇMEK NASİP ETSİN..ÇÜNKÜ İNSAN KÖLEDE OLSA ZALİM ELİNDE DE OLSA MUTLAKA ÖLÜM YAKALAYACAK!!KURTULUŞ BEDENLERİN TEMİZ VE HELAL BESİLİ OLMASINA BAĞLIDIR İLİMLERDE!
çünkü ALLAH,KULUNU BAŞIBOŞ YARATMADI VE HERAN ONU MUHAFAZA EDECEKTİR.
YORUMLAR
Ula hirrolar ula hocacırrıttınlaa niye YALAN söyleyerek insanları aldatıyorsun!!??
ahmak ve zırcahilliğin sonunda böyle Yalancı oluyorsunuz!?!?
pışpış ede ede devlet kademelerine cöreklenip
ALLAH vergisi dediğiniz kazançlara insan eti ve kanı emerek
Nereye?
BAKINIZ %99 MÜSLÜMAN ÜLKELERİN DURUMUNA ?!?
siz ve sizin gibi hocacırritinlar sayesinde bal gibi kaymak gibi faiz yeyen ve halkına milletina kumar kusmuğu yediren liderler türedi.
şimdi şu millete buyrun bakınız eğer gerçekten bu millete verdiğiniz nasihat ve telkinler ve özlü sözler ve yazdığınız fersah fersah kitaplar doğru olsa bu Millet böyle pöslük içinde lağım içinde ve namusuz işlerle yüzermi??ahlaksız ve alçak ve hırsız olmasanız bu sistem insan kanı eti yemeye konuşlanır programlanır mı?
BU HİYANET VE NABAL İLE NEREYE GİDİYORSUN?
İLİMLERDE KOSKOCA TARLAYA EKİN EKİP BUĞDAY ALIYORKEN SİZİN EKTİĞİNİZ TERTEMİZ BEDENLERDE BU KİR BU PİSLİK BU AHLAKSIZLIKLAR NEREDEN TÜREDİ ACABA?!
demek ki her yazdığınızda karışan kendi nefis hırsızlığı bu işi kötü ve sapkınlığa götürmektedir denir İLİMlerde yani!
dünyada tanıdığınız biri öldüğünde mutlaka bildiğiniz anılarınızdan anlatın!
örneğin:bahçede parksa yolda mağazada veya evinde ne ikram ederdi.
örneğin nasıl biri idi gülümser miydi komşusu ile nasıldı...
örneğin en çok ne yer ne içerdi..
yani bir hatıra paylaşmak gerekir..
ölü hakkında bir renk vermek esasıdır.
çünkü DUA ve helede FATİHA OKUMAK kâinatı yeniden yaratmak gibi çok büyük güçtür...kâinat noksansız yaratıldı!İSLAM DIŞI YASAMLARA VE KAFİRLERE OKUNMAZ!
okuyanlara ceza gelir bir bela musallat olur ve bir acı uğrar yani tehlikelidir..
hani musallaya yatırılınca ölü hoca sorar nasıl bilirsiniz yalan söyleyen HAK katında rezil rusvay olur keyfi eden deyerek iyi bilirdik demek yakanıza yapışacak bir belaya musallat kılar!çünkü siz HAK huzurunda yalan söyleyerek hak çalarsınız.o yüzden bildiğiniz çirkin ve kötü halleri varsa zaten onun cenazesine katılmak haya gereği uygun değildir...fakat iyi halleri varsa ve kötü halleri de varsa yine o cenazeye katılmak doğru olmaz!!fakat siz hep iyi hallerini biliyorsunuz ve kötü hallerini bilmiyorsanız fark etmez cenazeye katılabilirsiniz..
fakat kişilerin kötü halini bildiğiniz halde iyi derseniz bu hak ihlali olur ve mutlaka bu yalanın cezası ne ise sizi yakalar...o yüzden ben babaannenizi tanımıyorum..sizide çok tanımıyorum...
dediğim gibi tanımadığınız kimselere dua ve FATİHA okumayınız..
çünkü İMAN GEREĞİ İNSAN ALLAH'DAN KÖTÜ VE ÇİRKİN KİMSELER İÇİN KAZA İLE BİR İYİLİK BİR CENNET VE BİR İKRAM İSTERSE kendi yakasına yapışacak ateşi önleyecek kimse olmaz!çünkü senin aldığın nefes bile sayılı iken sen hovardaca ve israf ederek ALLAH KELAMINI KULLANAMAZSIN...ALLAH KELAMI GERİ DÖNÜŞÜ OLMAYAN DÜNYAYI YIKACAK BOYUTTA GÜÇLÜ SÖZDÜR..bunu her olur olmaz işde kullandığımız için buyrun bataklıkta nefes alır boyutta rezil ve pislik içinde yani haram ve faiz ile adeta pişiyorsunuz!..çünkü siz boş kimselere kötü kimselere ve israf ederek tanımadığınız ve akıl erdiremediginiz rezil insanlara dua ederek sevgi duyarak alkışlayarak aslında kendi ayağınıza pranga vuruyorsun yani!
o yüzden bu anneannemizi kastetmiyorum elbette fakat ben tanımıyorum...ve ben dua edemem yasaktır.
fakat tanıyan bilen kimseler elbette ki dua edebilir...
DUA kâinatı onaran adeta huzur ve ahlak ve haya ve muhteşem dekorasyonun İLAHİ kaynağıdır!..sonsuz varlık insan,DUA ederken mutlaka HELAL BESİLİ VE HELAL KAZANCLI BİR BEDENLE DUA ETMELİDİR..
çünkü leş ve çöplük bir bedenin duası olmaz...NÛR İLE PİS KÖTÜ ŞEYLER BİRARADA DURAMAZ..NÛR GELİNCE BATIL VE BATILIN AHBAPLARI GİDER.DUA NURDUR ÇÜNKÜ!!!insan zerre haram yediğinde mutlaka alçalır!
ve bir kuyuya bir bataklığa saplanır...HELAL YEMEDİKÇE ALLAH ONU ORADAN KURTARMAZ!