- 541 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
........................
...."....................".........................................
................ ...........................................
........... ............. .............. .....................
.............. ......... ..".............."".....................
.................... ........"...............................
.............. ......................................
.......................... ........................... ......................
.................. ................ ................... .............................
........... ......... ................................................ ...........
.................... ..................................... .....................
........................... .................. ............................. ........
YORUMLAR
Ben okudum! Teşekkür ederim. Ama Mustafa ve o şişman kadın girmeliydi bu maceraya.
Şiir mi, o hep yüreğime yüreğime.
Bak bu gidişle bağışlamayacağım seni!
Sinan Yilmaz
Başka bir “ çıplak Mustafa “ da yine görüşürüz.
Dostlukla kucakladım
Takipte olan çok kişi var değerli yazar. Silmeyin lütfen...
Sevgi ve selamlarimla ...
Sinan Yilmaz
Selam ve saygılarımı sunuyorum.
Sinan Yilmaz
Selamlar
İşimin en yoğun olduğu bir anda geldi bildirim. Okumak üzere açtım, sonra Mustafa’nın öyküsünün öyle ayaküstü okunmayacak kadar derin olduğunu anladım daha birkaç satırda. Ve daha rahat, sindire sindire okuyacağım akşam saatlerine erteledim. Şimdi görüyorum ki, Mustafa çoktan gitmiş! Bana ve tüm okurlarınıza haksızlık etmişsiniz:) en çok da kendinize! Sizin yazdığınız herhangi bir şeyde edebi değer olmayacağına ihtimal dahi vermiyorum. İki cümleyi bir araya getiremediği halde kendini muhteşem yazar/şair zannedenlerin yanında böylesi bir tevazuyu hem takdir ettim hem kızdım size aynı sebepten.
Okumamız için bir fırsat daha verirseniz, mutlu olurum...
Sevgilerimle
Sinan Yilmaz
Yazıya gelince kendi bilgilerim dahilinde okuyucuya toplumsal bir mesaj vermekti. Çok uç noktalara dokunmasını istediğim bir şeyler karalamaya çalıştım... Yazı da bize dayatılan dogmatik bilgilere, ayıp kelimesine bir isyan vardı... sonra belkide toplum bunu istemiyor diyerek sildim. Aslında ben kendi doğrumun arkasında durmamak ile kendime karşıda çok acımasız davrandım farkındayım. Belki bir gün daha yenilerini eklerim... ilginiz ve desteğiniz için şükranlarımı sunuyorum
Selam ve sevgilerimle