- 449 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
GARA DAĞLARINDA CENNET MEKAN 16 CAN../Müzeyyen KESKİN
*
Dinle evlat köklerimiz; Oğuz Boylarından gelir. Kudretli, güçlü, imanlı göğsün, onur ve haklı gururun timsali bir soydan geliyoruz. Korkut Ata izimizdir. Senin kanın asil Türk kanıdır. Damarlarında dolaşan kandır hükmünü süren..
Dinle evlat; evladım yok ama ben doğuştan anneyim. Kiminin ablası kiminin halası, kimin teyzesi, kiminin kardeşi, ablasıyım. Ama yüreğim sizlerle evlat sevgisiyle dolup, dolup taşıyor. Her biriniz kardeşim, yeğenim, kınalı kuzularım, evlatlarımsınız..
Doğuştan askerdir, Türk’ün evladı. Her anne dünyaya getirdiği evladını bir gün asker ocağına göndereceğini bilir. Hazırdır. Kınalı kuzusunun ellerine yakarlar kınayı davul zurna eşliğinde uğurlar askere şükürlerle gözünden akan gururun gözyaşıdır. Vatan sana emanet evlat diyerek. Artık devletin şefkatli kucağındadır askerdir evladı. Devleti, milleti, bayrağı, ezan sesleri, sınır boylarımızı korumaya kanındaki asaletten aldığı güçle canı pahasına korurlar. Gökyüzünde dalgalanan ay yıldızlı bayrağımızın gölgesinde huzurla yaşar uyuruz. Varlıkları huzur verir. Güçlü Ordumuz askerlerimiz, polisimizle..
Ey evlat; ayağınıza taş değse benim yüreğim sızlar, dolar gözlerim. Tutamam kendimi. Dağ, taş, yaz, kış demeden yurt savunmasındasınız. Beş vakit dualarımdasınız.
Yüreği pek, gözü kara düşmanın aklını alan sesin ve izinle namerdin eli uzanamaz. Al Bayrağımıza, ezanımıza devlet ve sınırlarımıza. Atatürk ilke ve inkılaplarıyla hep var olacaksınız.
Namerdin yüreğine korku salan. Her şeye rağmen asaletinl, merhametinle savaşta bile düşman olan masum, kadın, çocuk, yaşlılara dokunmaz korur kollarsınız. Sizin farkınız bu. Kutlu ecdadının yolundasınız hep. Sen öyle özelsin ki dünya askerlerinden. Peygamber efendimizin övgüsüne mazhar olmuşsunuz. Senden başka özeli, güzeli yok bu dünyada.
Hasretini, özlemlerini yüreğine gömer önce, Vatan dersin. Bilirsiniz ki Vatansız yuva olmaz. Bazen de ucu yanık mektuplar gider sevgiliye, bazen er mektubu görülmüştür damgasıyla yazarsın mektubunu selam salar anne babana hasretle büyüklerin küçüklerin gözlerinden öper selam sabah der bitirirsin mektubunu.
Ey evlat; ne hayaller kurar annen ve baban evladımız gelsede bir gelsede hemen kız baksak evlendirsek torun sevsek derler. Mutluluğunu görmek isterler. Kimisnin de eşi evlatları bekler bir gelse evimizin babası derler.
Ey evlat; Düşmanı çok bu Vatanın bilirsiniz. He zaman oyun için de oyunlar var düşmeyin faklara. Göz açtırmayın düşmana amann. Belki kısa süreli başarı kazandıklarını sanarlar lakin sonları hep hüsranla biter. Filimin kötü karekterleri hiç kazanamazlar. Arkalarına aldıkları düşman devletler de kazanamazlar. ‘’ Rehberi Karga olanların burnu…bk kalkmazmış. Onlar cehennemin dibini boylarken. Bazı askerlerimiz, polislerimiz şehit düşerken Peygamber açmış kollarını bekler sizi güller içinde cennette. Gazilerimize Allah’dan şifalar diler. Can şehitlerimizin mekanları cennet olsun. Evlatları bize ve devlete emanettir.’’ VATAN SAĞOLSUN’’ dur dudaktan dökülen sözler.
Düsturumuz; Ezan Dinmez. Bayrak İnmez, Şehitler Ölmez, Vatan Bölünmez.
Biraz daha gayret kuruyacak az kaldı terörün kalleş düşmanın kökü soyu. Uzak değil. Dualarımızla, ahlarımızla ve güçlü Ordumuzla azim ve kararıyla.Süper Bakanlarımız Hulusi Akar Süleyman Soylu ile..
*
Gelecek güzel Türkiye, gelecek nesillerimize tertemiz bir ülke bırakmaya az kaldı. Ailelerin ağlamadığı yüzlerinin güldüğü şüheda fışkırsa da toprak. Sağlıkla ve dualar ederek mutlu sona erecek. Turan’a, Kızıl elmaya çok yakınız evlat çok yakınız.
Güçlü Ordumuzla, Güçlü Emniyetimizle Asker, Polisimizle sonsuza kadar Büyük Güçlü TÜRKİYE olarak Büyük Türk Milleti olarak hep vardık ve yine tek bayrak tek devlet tek vatan tek millet güzelliğinde yine var olacağız...
.........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.