E (Yazı başlığı neden tek harf olarak kayıt olamıyor üstadım)
Günümüzde meydana gelen ölüm –öldürme haberlerine bir yenisi de e sporda yaşandı, rakip takımdaki arkadaşını evine davet bir e sporcumuz arkadaşını nedenini merak etmediğim için araştırmadım, öldürdü, dünyada meydana gelen e spor cinayetlerinden sanırım ilki de böylelikle gerçekleşmiş oldu.
Günümüz dünyası son hızla yeni çağa girerken yaşam şekilleri de hızla değişmeye başladı, bunun neticesinde köklü bir kültür ve zihin devrimine ihtiyacımız olduğu ise çok açık. İster bu gidişe dünya yörüngesinde kurulmaya çalışılan e’leri dile getirerek isyan edin, isterse e-derin internetin nasıl işlediğini merak buyurarak çıkarımlar yapın, ister edevlet ve emilletler üzerinden, e dünya yönetimi ve ticareti konusunda spekülasyonlar, kurgular ile karşılık verin hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı bir eçağ’ın ayak seslerini çoktan sizler de duyuyorsunuz. Gümbür gümbür gelen bir e medeniyeti inşaa edilmektedir.
Bedensiz, şekilsiz muhabbetler, bedensiz, şekilsiz arkadaşlıklar daha niceleri..
Eaileler, edoğumlar ve ölümler, eyemekleri, eiçecekleri, ebayramlaşmaları, ekutlamaları, eevlilikleri, esavaşları, egezintileri, eibadetleri, esevgileri ve aşkaları, ebirlikleri, eboşanmaları, ekilise ve camilerden, edin insanlarına, etarikatlerinden, ezorbalıkları, eoyunlarına… kadar yaşamın e’ye taşındığını yavaş yavaş; kimimiz görmeden yaşayacak kimimiz bu yaşamın ilk döneminde mefta olacak, kimimiz ise nasıl olabilirine, olmazlarına, olurlarını sorgulayarak yaşayacak.
Eeğitimi son 1-2 yıldır zaten görüyorsunuz…Diğerleri de bunu takip edecek, easkerlikler, ekomandolar, esınırlar, emilletler ve ekültürler.. düşündükçe yelpazesi daha genişleyecek bir yaşam alanı oluşmaya çoktan başladı.
Bu yazıyı ilk 1 saat içinde okuyanlar çoktan e’lendi, 4 saat içinde okuyanlar veya 1 gün 2 gün içinde okuyanlar eyaşamına çoktan adımını atmış sayılır.
*
Örnek olayların kısa anlatımı
E üzerinden son 3 aylık faturasını ödeyemediği için elektiriği kesilen vatandaş kendini 8. Katın balkonunda ailesiyle birlikte attı, yerde görülen manzara ise içler acısıydı. Olayı gündeme taşıyan muhalefet vekilleri, bu devirde elektiriğin, suyun, doğalgazın, internetin ve parasız, faturasız yaşamı vatandaşlarına sunmayan iktidara ellerini vicdanlarına koymalarını isteyerek, yaşanan elim olay sonrası ecenaze namazına katılacaklarını ebasına açıkladılar.
*
Kardeşiyle birlikte kültürümüzün önemli bayramlarından olan büyükleri ve akrabaları ziyaret bayramından dönen iki çocuğumuz 2. komşuları teoman amcalarının ziline basarak, bazı değerlerin hala yaşadığını gösterdi, o çocukları yetiştiren anne ve babaya hürmetlerini sunan belediye başkanı Ahmet bey çocuklara epara gönderdiklerini ve bu tür güzel davranışlarda bulunan çocuklara da hediyelerinin daha çok olduğunu söyleyerek nemlenen gözlerini sildi..
Oysa 2. kat komşusu teoman amca kapıda çocukların olduğunu kameradan görünce, onları euygulamadan aradı ve emojilerle ne kadar mutlu olduğunu göstermişti, euygulamadan çocuklara eşeker ve eharçlık veren teoman amca eçay için vakitlerinin olup olmadığını sordukları apartmanın çocuklarından olumsuz yanıt alsa da çocuklara eşiddet uygulamadan onlara elsallayarak, sadece bayramda değil sahir günlerde de ziyaretine gelmelerini beklediğini söyledi.
*
Esevgilileriyle etatile giden arkadaş grubu
*
Eden evlenme teklif ettiği kişinin diğer mahallede oturan çocukluk arkadaşı olduğunu öğrenen gencimiz, eevlenme teklifinden vazgeçtiğini
*
Ekilise üzerinden haftalık vaazını veren papaz elektiriklerin gitmesi ve cemaatin sarjlarını kontrol etmeden ayine katıldıkları için
*
Ecuma namazı sonrası açıklama yapan ecaminin imamı, ecuma namazlarına gelen vatandaşlarımızın gittikçe azaldığını belirtirerek ecuma namazlarının yasal olarak mecburi olması gerektiğini
*
Ebağış toplama izni alan coğrafya yaşama ve yaşatma derneğine yapılan baskında toplanan bağışların usulsüz olarak yöneticilerin hesabına aktarıldığını gören polislerimiz
*
Edoğum uzmanının yaptığı uyarılarda, doğumun bir hayattan diğer hayata gözünü açan canlı için…
.. dikkat edilmesi gereken konuların başında gelmesi gerektiğini söylediği..
edoğum uzmanlarının yetiştirilmesi ve uzmanlığa kazandırılmasında meydana gelen sorunların…
*
Emezar ziyarete giden ailenin yolda ekanlı oldukları belirlenen aile fertleri tarafından saldırıya uğraması sonucu, iki aileden de
*
Saygılarımla efendim.
Eksik olmayın.
Not ve uyarı: Lütfen, eışınlanmanın tam deneyleri sonuçlanmadan ve sağlıklı olduğu bilgisi ve gerçeği meydana çıkmadan denemeyiniz.
YORUMLAR
:))Eee hiç bir şey bırakmamışsınız yine e namına.Çağı herkese inat çok yakından takip ediyorsunuz Üstad..Eba'nın bile eror verdiği bir donemde seri beyin ölümlerine sebebiyet vermemek açısından daha çok çalışmamız gerekecek cumbur cemaat..Yenilikleri takip için kaydımı yaptırdığım için içim rahat..Saygıyla.
neneh. tarafından 26.2.2021 16:28:58 zamanında düzenlenmiştir.