- 546 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
(5)
(29.12.2020)
Ellerim klavyede dolanırken dudağımın kenarında neşeden uzak ufak bir gülümsemeyle yazıyorum aklıma gelenleri. Kısa. Kısacık bir düşünce. Minnacık bir kurgu, gerçekleşmemiş bir sahneyi gerçekmiş gibi tekrar tekrar kafamın içinde oynatıyorum.
Seni. Seni paylaşma fikrini.
Sevgili tilki, bilmelisin ki merhametli, anlayışlı, çözüm odaklı ve sakin biri olabilirim. Olabilirim elbet fakat şayet biri seni benden almaya çalışırsa, hele tam bulduğum zaman...
Ah.. yine gülümsedim. Serçe parmağım titreyerek havaya kalkıyor ve sol yanağımın gerildiğini hissediyorum. Öfkelenmeden önce hep bunlar olur. Takıntılı gibi görünmek istemem ama... hele ki biri seni benden almaya çalışsın, üzerinde hak iddia etsin seçimini yapmamışsın gibi, küçük oyunlar oynasın cazibesiyle, daha yakın olmaya çalışsın. Bu yüzden yaklaştıkça yaklaşsın, yaklaşsın ve yaklaşsın
Hele ki denesin
Sevgili güzel tilkim, dünya üzerinde yepyeni bir cehennem yaratırım. Hafife alma, yaparım. Tüm iyi özellikleri tereddüt etmeden kenara bırakırım. asla kabuğuma çekilmem. Merhamet göstermem. Sempati duymam. Yalnızca gözlerimi gözlerine diker, ya yanmayı ya da uzaklaşmayı seçmesini izlerim.
Çünkü inan...
Seni paylaşma düşüncesi, ’sen’ düşüncesinin yanına zerre yakışmıyor. Sanki seninle tanıştığımda, diğer herkes yok olacak. Dünyada sadece sen ve ben kalacakmışız gibi. Orada üçüncü birini istemiyorum. Bugüne kadar hep ’üçüncü biri’leriyle uğraştığımdan mıdır nedi bu öfkem bilmem. Ama istemiyorum.Ben kimseyi getirmem arkamdan, bilirim sen de yapmazsın. Yine de diyelim ki biri inatla o dünyaya dahil olmak istedi... Düşüncesi bile tüylerimi ürpertiyor.
Tüm bunları dinlediğim aptal bir şarkının aklıma getirmesi de ne komik. Dolly, Jolene’e ’lütfen onu elimden alma’ diye yalvarırken şekilleniyor kafamda çaresizliği, ve bunun yarattığı fırtına...
Gülme
Güldün biliyorum.
Ben gülmüyorum. Yani, gülüyorum ama normal bir gülümseme değil bu, düşündükçe kamçılanan bir öfkeden gelen bir kas hareketi. İnce çizgideyiz. Benim ince çizgilerimde. Eminim seninkiler de vardır
Ve eminim bir tek benim yürüyeceğim ince çizgilerdir.