- 513 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
İronik Arınma
Hayatınızda zaman zaman arınma ihyacı hissedersiniz ve bunun verdiği hafifliği yaşayınca oh be dersiniz.
İnsanlar yanlarında yönetebilecekleri üzerinde hakimiyet kurabilelecekleri ve çevresinde olup biteni anlayamayacak salak insanlar isterlerki etrafa oynadıkları iyi insan, doğru insan, mütedeyyin insan profilleri bozulmasın.
Ancak bu durumu anlayan biri varsa onuda bertaraf etmek onlar için çocuk oyuncağıdır.
Şöyle ki; onlar şerefli, onur abidesi, helal rızık peşinde koşan, dedikodu bilmeyen yüce mefhumlara sahip tabiri caizse akkaşıklardır ya?
Onların işleyişi şöyledir; kullanamayacaklarını anladıkları andan itibaren size soğuk davranırlar , konuşmalarınızı cımbızlar ve aradan işlerine yarayacak ifadeleri seçer
kendileri gibi iyi ve mükemmel olan yardakçılarıyla sizin gittiğiniz geldiğiniz yerleri takip eder her hareketinizden fal bakar senaryo yazarlar çünkü bunlar boş insanlar kitap okumayan hayatı magazin programlarından öğrenen bunlarla günlerini doldurup başkalarının yaşantılarına göz diken iyi niyetli insanlar oldukları için gerçek manada iyi olan kişiyi çekemezler!
Ha olmadı tehdit ederler suç olduğu bilmediğinizi sandıkları ses kaydı vs yaptıklarıyla çirkin ve basit komplolar kurarlar.
Bilmezler ki tek akıllı onlar değil.
Bildiklerim ve gördüklerimi konuşsaydım birbirinizin yüzüne bakmak şöyle dursun diyerek çenemi bile yormam deyin geçin ve sonra zamanın sayacı aktıkça göreceksiniz ne ortaklıklar ne dümenler yıkıldı...
Ama iyi insan bunun böyle olduğunu istemez istemeyiz de.
Sonuç itibariyle allem eder kalem eder size zahirde zarar verirler belki işinizden belki arkadaşlıklarınızdan olursunuz!
Olsun inanın böyle insan müsveddeleriyle takılmaktansa zararın dönülen kar kısmında olmak ehvendir.
Bu hamur çok su götürür demem o ki bazen şerlilerin şerri, hayrın ta kendisidir.
Söyle düşünün onlar olmayınca hayat ne kadar anlamlı...
Arının hayatınızdaki anlamsızlardan arının
Arının arkadaş arının ve demedi demeyin...
Güzel kalin güzellikle kalın içinin güzelliği dışına akseder zaten güzelin.
Ama uzak durmanız gerekenler zaten hep yalnızdır etraflarında sadece kuru kalabalık.
Arının ve hafifleyin.
Nuray AYHAN...
YORUMLAR
ironi okurken sanki suçluları övüyor gibi duruyordu sonra ironi zaten ters söyleme anlamına geldiğini düşününce harika bir anlatım çıkmış ortaya kalabalik icinde yalniz yaşamaya o kadar alıştım.ki yalnızlığı sevdirdiler bana beğeniyle okudum yazınızı başarılarınızın devamını dilerim...selamlar sevgiler