O YÜZ
O YÜZ
Evet o yüz; ‘’Bazıları seni öyle bir şaşırtır ki, değişerek mi o hale geldiklerini yoksa aslında hep mi öyle olduklarını asla anlayamazsın.’’(Murakamı) nın dediği gibi. Veya ,bazıları öyle algılar ki seni bile şaşırtır.Senin değiştiğini(Olumlu yönde) kendilerinin ön yargılarının bile değişmediğini anlarsın.
En çok korktuğum şey de…caımımsın,kanımsın,sen bizimsin ,hatta benimsin deyip, sırtını azcik çevirdiğinde , arkadan hançerlenmektir.
İnandığın, güvendiği birinden kötülük görmek, ihanete uğramak. "Daha dikkatli davranılması gerektiği bilinsede, su uyur düşman uyumaz atasözü örneğindeki gibi zaman zaman, tek ve küçük bir hatanda dahi bu hatayı fırsat bilerek ya da kendini uyanık zannederek kendine pay çıkarırlar.
Ve bundandır ki..en çok korktuğum kişilikler ise o yüzlerdir.O yüzlerse; Değer verdikten sonra değişenler,kendini bişey sananlar,okudum deyip,okumayanlar,(Oysa okuduğu şey başka şey.Kendi bakış açıları) ve de içten pazarlıklı kişiler…
Bu yüzler,kendi akranların olabildiği gibi,akrabaların,dostların,sevgililer de olabiliyor.
Aslında bu yüzler kendilerini aldattıkları gibi ,seni de bu gırdabın içine sürüklerler.Oysa ne güzeldi o hep çocukken dinlediğimiz-söylediğimiz ‘’ Bir Dünya Bırakın Biz Çocuklara’’ şarkısı, biz şimdi çocuk olmazsak da olsun, hepimiz göçmeyecek miyiz öbür Dünya’ya? Biz yaşamazsak güzeli,sevgiyi,saygıyı..böyle inşa etmezsek bu Dünya’yı, yarın ,öbür gün ne bilecek ,ne miras bırakacağız,hangi mirası bırakacağız biz çocuklara,çocuklarımıza.Yoksa birlikte seyrederiz yaşamın vahametini derin uykularda.‘’Onun için diyorum ki aldatmayan-aldanmayan bir Dünya olsun.Sevgiyle saygıyla,hürmetler dolsun.Kalın Sağlıcakla 24.02.2021 Saat:02.00 Burdur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.