- 520 Okunma
- 3 Yorum
- 8 Beğeni
Hayatın dilini cozmek
Bir zaman sonra artık şaşıracağın şeylerde azalıyor.Hazırlıklı oluyorsun bir çok şeylere gülüp gecebildiginde de büyümüş oluyor insan.
Hayatın dilini "çöze çöze" yapacak başka bir şeyin olmadığında gülüp gecmeyi de öğreniyor insan..
Kafaya çokda takmamak lazım hayatın kazıklarını insanların nankörlüklerini öyle işte anlıyamazsın bazen iyilik varken kötülüğü seçenleri
Söz verip tutmayanları ve o sözün geride bıraktığı hasarları hiç umursamadan hayata devam edebilenleri çünkü iyi kalbiniz anlamaz kötülerin yada bilmezlerin dünyasını..
Sadece sığınılcak tek kaleye sığınıp hadi;
"İmtihandasın sen
bu imtihanda yürürken
sen kendi imtihanını vermeye bak
ardında bıraktıklarının hapsinde kalma ,
azat et onları
ve bu onların emin ol
en büyük kaybı olacak.
Onları kendi vicdanları kendi hesapları ve imtihanlarıyla başbaşa bırak bu acıda olsa unutma bu imtihan seni daha da insan yapacak ve o imtihanın sana ögretileri olacak onları iyi oku diye fısıldayarak kendine yola devam edebilmeyi öğrenmeli insan..
Ve her imtihan ileride yaşayacağımız mutlulukların mimarı olacak çünkü mutluluk gelmiyor siz kendi mutluluğunuzun mimarı olmadıkça...
Hayatına dahil ettiklerine kendinden fazla değer verip onların seni değersiz kılmalarına izin verdiğin müddetçe ve onlara hayatını adarken menfaatleri bitince hep dedikleri söz " yapmasaydın" olur buda hayatın bir değişmez kanunudur.
O yüzden seni sen olduğun için seven kalbi güzel insanlar biriktir ve onların senin içinde değerleri kalbinde biriktirdiği güzellikler kadar olsun..Onlar Rabbin emanetini nefsine hizmette harcamamışlardan olsun..
Çünkü sevmeyi en güzel onlar bilir.
Çünkü onlar seni Allah içinde severler.
Nevin Aktekin Gülfirat
YORUMLAR
Nevin Aktekin Gülfırat
Huzurlu geceler diliyorum
O yüzden seni sen olduğun için seven kalbi güzel insanlar biriktir ve onların senin içinde değerleri kalbinde biriktirdiği güzellikler kadar olsun..Onlar Rabbin emanetini nefsine hizmette harcamamışlardan olsun..
Çünkü sevmeyi en güzel onlar bilir.
Çünkü onlar seni Allah içinde severler.
Çok güzel ve anlamlı, Hakk'ı ve hakikati anlatan harika bir yazıydı kutluyorum tebrikler.
Sonsuz saygılarımla.