- 973 Okunma
- 11 Yorum
- 6 Beğeni
Cızzz...
Kızım eşyalarını çok sever, kendisinin seçtiği şeyler çok değerlidir;kırılana, bozulana veya kullanılmaz halde eskiyene kadar takıntı halde onlarla işlerini görür. Bazen tekrar aynılarını alıp, farketmeden değiştirdiğim olur .
Her sabah ki gibi bir suluk krizi. Akıtıyor kuzum bu suluk, kapağı problemli lütfen diğerini al çabam boşuna. Aynısını bulamadığım sürece çaresizim yaygarası karşısında. Allah’ım bişey olsa da vazgeçse dua sı ne kadar işe yarar acaba.Göreceğiz... bırakıyorum hanımefendiyi okula.
Akşam almaya gidiyorum inşallah sorun çıkmamıştır okulda diyerek klasik yay burcu çocuğu da. Sınıf yardımcı ablasını görüyorum önce gülümsüyor yüzüme de hafif gözleri kızarık, saçları azcık kabarmış. Çantasını veriyor kızımın da n’olmuş diyorum kadıncağıza Hay Allah. O arada öğretmen çıkış için başka bir çocuğu getiriyor. Yüzüne bakıyorum azcık rengi kaçmış, O’nun da bi gözü daha küçük gibi sanki kısarak bakıyor. O güzel gözlü kadının ne olmuş olabilir ki diyorum gözüne. Maske kastı heralde ben yanlış gördüm, kafamda sorular kızımla birlikte başlıyoruz klasik eve dönüş yolculuğuna .
Eee...kızım diyorum neler öğrendin bugün ?
Ah anneciğim çok eğlenceli bi kitap okudu öğretmen konu elektrik ve prizler .
Ne güzel diyorum, ne öğrendin peki?
Eğer prize ve kablosuna su dökülürse ve kablo yuvarlak olursa kesinlikle dokunulmamalı .
Aferin sana diyorum .
Ama anne diyor öğretmenim tekrar okumalı kitabı.
Şaşırıyorum, ikinci kere okunsun istemez ki hiç bi kitabı🙄
Neden kızım çok mu sevdin kitabı cümlesi çıkıveriyor ağzımdan !
Yok diyor yardımcı abla,öğretmenim için gerekli ve devam ediyor :
Öğretmenimin yeni telefonu şarjdaydı bizim sulukları koyduğumuz masada. Sonra benim suyum bitmişti abla da masayı toparlıyordu, suyumu koyarken prize, telefona su döküldü. Cızzz cızzz diye ses çıkarken abla prize dokundu, titremeye başlayınca öğretmen geldi o da yuvarlak olmuş kabloya ve eyvah diye bağırarak telefonuna dokundu. Yardımcı ablanın titremesi durdu da bu sefer öğretmenin tek gözü kapandı hafif ve saçları elektriklendi. Bi görsen anne ya! ( katıla katıla gülüyor bu arada🤷♀)
Sonra ?!? diyorum paniklememeye çalışarak.
Nolcak elinde kutu ağbiler geldi yaptılar prizi. Ama merak etme ben tarağımı verdim ikisine de o yüzden saçları normale döndü.
Çok iyi yapmışsın derken içimde bir cızz... taşlar yerine oturuyor öylece.Gülmemek için dudaklarımı ısırdığım gerçeği ile biraz da kötü hissetmiyor değilim.😂
Bizim afacanın son sözü şu oluyor:
Dikkatli olmalılar anne elektrik bu şaka mı ve ekliyor artık bu suluğu değiştirelim lütfen...
🙏
Tüm öğretmenlere hürmetle...
💫Yediyildiz 💫
YORUMLAR
Çok güldüm
Keşke daha çok daha çok yazsanız...
Ne diyebilirim ki...
Çocukların dünyası...
Tebrik ve saygılarımla musmutlu şairim
YediYıldız
Çok teşekkürler 🙏
Dostlukla
YediYıldız
Mutlu hafta sonları
Çok eğlenceliydi anlatımınız, ilk kez okunan bir fıkra tadı bile vardı. Tebrikler.
YediYıldız
Benim ufaklıkla her günümüz fıkra tadında, çok şanslıyız...
Dostlukla
Yeğenim, 3 yaşındayken bana bir soru sordu, ben senin neyinim hala, bende cevap verdim. "canımın içisin" hayır hala yeğeninim dedi. Çocukları çok seviyorum yaaaa, saflığın abideleri, ama kız yeğenim mi olduğundandır, kız çocuklarını daha bir fazla seviyorum,elimde değil😊, yazınızı gülümseyerek okudum, saygımla.
YediYıldız
Çok teşekkür ederim
Sevgiler
YediYıldız
Çok teşekkürler
Sevgiler
:)
Yay burcu bir çocuğu hatırlıyorum...
"Afili traşı, hep 3 numaradır" da bunu uzun sarı saçlı kızlar anlamaz...
Bayrak direğine bayrağı çeken afili oğlana,
seslenir uzun sarı saçlılar: "hey üç numara çek çek biraz daha :) "
Bayrağı göndere çeken yay burcu afili üç numara , çekti onlara bir numara;
üç sarışının saçlarını bağladı bir birine arkalarından art arda söylendi sonra
" - heeee çekin çekin, üçünüze bir numara :P "
cızzzz
Tebrikler
sevgilerimle,
YediYıldız
Çok teşekkürler
Selamlar
"Ama merak etme ben tarağımı verdim ikisine de o yüzden saçları normale döndü." Hikayenin bütünü güzel ama buna çok güldüm :)
Hep bir kızım olsun isterdim ama Allah 3 erkek evlat nasip etti.
Artık inşallah bir kız torunum olur da onu severim.
Kız çocukları çok başka oluyor.
Allah acısını göstermesin, bahtı ve yolu açık olsun.
Tebessüm ettiren paylaşım için teşekkürler.
YediYıldız
Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için. Amin tüm çocuklar, gençler için.
Saygılar
Kız çocuklarına bayılıyorum. Simarikilik nasıl yakışıyor. 😍
Allah bağışlasın.
YediYıldız
Allah korusun tüm çocukları 🙏
Sevgilerimle