- 450 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
AZLEDİN GİTSİN
Yatağında melekler gibi uyuyordu genç kız!
Bir serinlik hissetti alnında, gözlerini açtığında yanında yatan o adama baktı yatak boştu, bir hışımla kalktı ayağa deli gibi evin her yerini aramaya başladı gözü dolaba takıldı boştu tıpkı umutları gibi. Kapı ardına kadar açıktı ve işte o an anladı terkedildiğini madem gidecekti insan bir açıklama yapmaz mıydı? Kafasında sorular ile sabaha karşı sızıp kaldı uyandığında rüya olsun diye dua ediyordu ama rüya değildi uğruna her şeyi yakıp yıktığı adam onu terketmişti, sevmiyor diyemezdi ama neden gitmişti neden?
Düşünceler içinde gitmek zorunda olduğu bir işi olduğunu hatırladı içinden dua eden küçük kıza engel olamıyordu (Allahım ona bir şey olmasın) o kadar güzel yetiştirmişti ki annesi onu kalbini acıtan insanın bile kötülüğünü istemiyordu.
Günler takvim yapraklarından akıp gidiyordu ve alışıyordu yokluğuna sevgilinin aradan tam bir yıl geçmişti ki bir gece yarısı, telefonu acı acı çaldı tanımadığı numaraları açmazdı ama bu farklıydı içinden aç aç diye bağırıyorlardı sanki. Ürkek bir şekilde açtı telefonu telefondaki ses belli ki onu dinliyordu çünkü hiç konuşmuyordu korkmaya başlamıştı kimdi o, neden onu korkutuyordu? Telefonunu ertesi gün dinlemeye verme kararı verdi tekrar çaldı tam uyuyacakken bu defa cesaretini toplamış olacak ki yorgun ve pişman bir ses nasılsın diyordu, Nasıldı acaba? Kendisine bu soruyu sormayalı bir yıl geçmiş ti -Kimsiniz dedi.
Karşıdaki ses -Beni hatırlamazsın, hatta benden nefret dahi ediyor olabilirsin deyince ağlamaya başladı.
Kelimeler boğazına tren rayları gibi diziliyordu ne demeliydi? Sessizce kapattı telefonu ısrarla arıyordu geçmişindeki (bay yanlış) evet yanlış biriydi çünkü onu bırakıp gitmişti. Adam ısrarla arıyordu tüm cesaretini topladı titriyordu dudakları önce onu dinledi büyük bir sabırla arada dudaklarını avuçluyordu sus dercesine ve nihayet adamın sözleri bitiyor söz genç kıza geliyordu.
Genç kız –Bitti mi diyeceklerin dedi adam –Evet hepsi bu dedi.
Genç kız sözlerine başladı -Sen benim için öldün, şimdi yaşıyor olmanın gözümde hiç değeri yoktur, bazı insanlar kefensiz gömülür ben de seni kefensiz gömdüm.
Artık beni arama, sorma, bir sevdiğim var deme, sen gittin biz bittik ve sen yüreğimde öldün öleni diriltmek Allah a mahsustur ben de Allah değilim. Deyip kapattı telefonu ve bir aşk daha tarihin tozlu raflarına kaldırıldı...
Unutmayın ki bir kişi sizi sürekli üzüyorsa mutlu etmek isteği başka biri vardır vazgeçin, tıpkı benim yaptığım gibi azledin gitsin..!
YORUMLAR
Güzel bir hikaye,gidenin peşinden koşmak değil,geleni karşılamaktır hayat.
Kaleminiz daim olsun. Selam ve saygılar.
KeLeBeK EtKiSii
saygılarımla sayın hocam
KeLeBeK EtKiSii
Güzel bir karar ,güzel bir yazı okudum. Yüreğine sağlık şairem. Sevgimle.
KeLeBeK EtKiSii
Aynı suda iki kere yıkanılmaz doğru yapmışsın
Sen cennetsin
Sana bakınca bazen diyorum ki cennet kolay değil ve cehennemde gereksiz değil
Gideni yakmak gerek
Ki bu sen olduğunda iki kere yakmak gerek
Bir insan ne ararda sende bulamaz
Aşkın en ilahi ve yüce yanıdır yüreğin
Aklın güzelliğin doyurucu bilgeliğidir
Sevgi huzur her eylemin başlangıcıdır
Güzelliğine ise dünya fakirdir
Senden ötesi yok ki kelebek
Yinede bunlara rağmen ötelere gitmeyi göze alan bence cehennem çukuruna düşer
Tebrikler