- 503 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AY TENLİ KADIN
Markete girmeden önce beni bekleten 45 saniyelik kırmızı ışık...
Ve ben bir kaç gün önceki gibi 45 saniye de seni 45 defa düşünmüyordum artık.
Yanlış kişi olduğunu anladığım günden beri günaşırı giderek hüznüm azalıyordu.
Daha dimdiktim sanki, sonra yeşil yanıncaya kadar da diktim; yürümeye başlayıncaya kadar eğilmezken..
Diktim gözleri mi marketin girişine,
Ve içeri girdim, lacivert ojeli bir kız "hoş geldin" dedi. ben ’hoş bulduk’ dedim adeten..
Adet olarak alacaklarım belliydi..
Altışarlı armutlu ve karadutlu maden suyu almak için direkt maden suyu reyonuna gittim.
Kasaya ve kasiyere üç beş adım kala beni başa döndüren o müziği duydum ve duyduğum gibi başım dönüyordu.
Hemen kasadan geçip ordan ayrılmak ve müziği duymamak istiyordum.
Yaramı deşen bu müzik hareketlerimi hızlandırdığından aceleci davranıyordum.
Kasiyer lacivert ojeli kızdı yine ve yine de heyecanımın ondan dolayı olmadığını da belli etmeye çalışıyordum.
Ama o eksik ojeli parmağını görmeyeyim diye gizlediği anda ben; aslında onun heyecanlandığını anlamıştım.
Elleri titriyordu. `amatör` makyajını görmeyeyim diye utangaç yüzünü aşağı indirirken; dikkati dağılmıştı ve ben artık Onun benimle ilgili bir şeyler düşündüğünü biliyordum.
Artık onun aklında ben vardım. benim kulaklarımda ve aklımdaysa; `Ay tenli kadın`.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.