SESLENİŞ
SESLENİŞ
Ülkemize 12 eylül amerikancı darbesiyle öyle bir kazık atıldı ki değerler manzumesi meta haline getirilerek olgular şekillendirilip algılarda dumura uğratılınca az gittik uz gittik mevcut kazığı bahane edenler darbeyle giydirilen deli gömleğini kimi biçti kimi ölçtü kimi akıllıyı çeşitli afyonlarla teskin etti kimi giydirdi kimi pek yakıştı deyip alkışladı yaşım 55 ülkemin bu kaotik kayıp yıllarını içim ezile ezile seyretim ülkemin kaderiyle kaderim kesiştsi kimi zaman sessiz kimi zaman tok sesli çığlıklar atım bazen tavşan olup küstüm dağın ruhu duymadı bazen kartal olup süzülüp gördüm vahim durumu mükalemeyi gizemli hale getirmeye ne gerek var net durum ülkem kayıp yıllar yaşadı yaşamaya da devam ediyor. Benim neslim bizden önceki neslin bilgi ve tecrübe paylaşımındaki üstün meziyetlerinden nasibimizi aldık ülkemizin vagon değil lokomotif olmaya layık bir ülke olduğuna inandık inanmaya da bu uğurda inatla mücadele etmeye de devam ediyoruz bu ülkenin sesiz milyonlarındanız deli gömleğinin içine girmedik şükürler olsun oluşan kaotik ortamın ürünü siyaset çukurunun farkında ve uzağında kalmaya çaba gösterdik hemen hepimiz ülkemizin derdiyle dertlendik kıvancıyla beslendik gün oldu ümitlendik yüreğimiz pır pır etti gün oldu yeise kapıldık saçma sapan boş tenekelerin peşinde yatıp yuvarlananları görünce pek çoğumuz görece yoksuluz aslında çook zenginiz zira rızkımızı koruduk haramdan cehlin çukurları üstümüzde tepinince kendini bir şey sandı gidin bakın hala sanrıları devam ediyor. Gün oldu aptal olup aptalı seyrettik aptal la abdal arasındaki (d) yi anlamasını beklemedik kimsenin. Arabesk tadında varoşlardan seslendik avara kasnaklara avara huu dedik hint filminden esinlendik dert bir değil elvan elvandı biz bu güzel ülkenin her yerindeydik yine her yerindeyiz aynı sudan içtik aynı ekmeği yedik başka başka yalaklardan sulanıp semirenlerle uzaktan yakından ilgimiz yoktur. Vakarımız mensubu olduğumuz Büyük Türk Milletinin medeniyet şiarından gelir parmak hesabıyla bizi sayanlar yanılacaktır. Bizim gücümüz yüreğimizin içindeki özden külümüzün içindeki közdendir yunus gibi sever Mevlana gibi hoş görür pirsultan gibi dimdik çıkacak kudret ve kabliyetteyizdir cehlin çukurlarının karşısına devletimize bağlılığımız edebaliden vatan kıldığımız bu topraklara ve Büyük Milletimize aşkla bağlılığımız iki Mustafa’dan kaynaklanır biri iki cihan serveri Peygamberimiz Muhammet Mustafa biri Liderimiz Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ümüzdür kuranı okuduk anladık atamızın 57 yıllık yaşamında yapıp ettiklerini 57 ile 63 arasındaki fark gibi anladık özümsedik yedi uyuyanlar mı uyuyanlar mı yedi dedik demeye de devam ediyoruz iki Mustafa’yı kıyaslayacak tokuşturacak kadar henüz kafayı sıyırmadık bırakalım cehlin çukurları savrulmaya devam etsin biz tizin en ucu zurnadır basın en ucu davuldur biz bu iki sesi bir araya getirip raks edebilen bir milletin evlatlarıyız aşkımızda muhabbetimizde somut verilere dayanır biz dün az zamanda çok ve büyük işler yapmıştık doğaldı bu işleri anlamayanların tam tersini yapmaya savrulmaya düçar olmaları savruluyorlar işte kavram kargaşası yaratıp aşağıda söyleyip yukarda inanları seyrediyoruz içimizden gülerek yalanın soslusuna da süslüsüne de alılıştık çok şükür biz her yerdeyiz aslında kaldıysa gümbür gümbür atan yüreğiniz biz ordayız üstünüze serpilen ölü toprağının farkındaysanız biz ordayız işte iş bu mükalemeyi okumaktan üşenip altına düşüncenizi yazmaktan çekinip oto sansür uyguluyorsanız biz ordayız işte biz başak topladık ayakkabı boyadık ciklet sattık malbora var kent var dedik pek çoğumuz mavi trenlere bindik indik kamyoncularla karış karış ülkemizi gezdik gittik atamızın işaret ettiği toroslara da çıktık ziganalara da Alahüekber dağlarına da altın hızmayla uzandık kerküğe de yallah şöfer dedik turanı da biliriz kızıl elma yüreğimizde yeşerir nazım da bizim necip fazılda aşık veyselimizden ilham aldık o yüzden toprak tabiatlıyız selam olsun zaman zaman güzel haberleriyle yüreğime su serpen Büyük Türk Milletimin kocaman yürekli sesiz milyonlarına sizler nerde olursanız olun aramızda mesafe 40 santimi geçmez o beyinle yürek arasıdaki mesafedir gerisi büyüklere masal tadında anlatılası gerçeklerdir.
20/02/2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.