- 283 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmek güzel şey
Sevmek güzel ya insanı en ufak, en saçma, en aptalca bir şey sayesinde bile mutlu edebilir; ama bi o kadar da en ufak, en saçma, en aptalca bir şey sayesinde de hayatında yaşamadığın hüznü yaşattırır sana. Ben onu öylesine seviyorum ki, ona bakan gözleri çıkartmak istiyorum, onun kokusunu kimsenin duymamasını istiyorum, hatta yapabilsem gölgesini de ondan uzaklaştırmak istiyorum. Her şeyden kıskanıyorum ben onu etrafındaki herkesten kıskanıyorum çünkü çok seviyorum. Hep yanımda olsun istiyorum, sımsıkı sarılıyım istiyorum, dünyada eşi benzeri olmayan gözlerine dalmak istiyorum, sıcak ve küçük ellerinden sıkıca tutmak sonra onu birden tutup kaldırmak istiyorum. Nedensiz yere gülmek istiyorum onunla. Sıcak gülüşüyle içimi ısıtan tek insanla hep beraber olmak istiyorum.
Hayatım boyunca “Seni çok seviyorum.” derken tüylerimi diken diken yapan tek insan, mutluluğuyla mutlu olduğum, bana sevme duygusunu öğreten tek insan sadece o oldu, hayatım boyunca da tek o olucak. Bu güne kadar yaptığım iyisiyle kötüsüyle her şeyi ikimiz için yaptım çünkü çok seviyorum. Onu kaybetme korkusuyla ve onu paylaşmak istemediğim için bazen aptalca hareketler yapiyordum. Ona karşı pişman olduğum tek insan çünkü çok seviyorum. Bana eskiden saçma gelen şu aşk hayallerinin gerçek olabilceğine inandıran ilk kişi. Her gece fularının kokusuyla uyuduğum, her nefeste şapşal sırıttığım ve tekrar aşık olduğum ilk kız. Sana olan aşkım kelimelere sığmaz inan bana çünkü ben çok seviyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.