- 492 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
AŞK GALİP GELDİ
Yaşlı adam, doğruldu oturduğu sallanan sandalyesinden kalkmaya mecali yoktu, gözleri takvim yaprağına takıldı aylardan şubat günlerden 14 dü. Beynindeki tozlu defteri çevirmeye başladı, belli ki önemli bir gündü yoksa neden beynine kazınmıştı ama unutmuştu.
Bugün ne olmuştu hatırlamaya çalışsa da hatırlayamıyordu, en iyisi uyumak dedi zorlukla kalktı sandalyesinden, yatağının yanındaki cama uzandı dışarıya dalıp gitti gözleri ama bir tuhaflık vardı bu işte camdan her baktığında aynı manzarayı görüyordu ama bunu düşünecek hali bile kalmamıştı yavaşça bıraktı bedenini yatağa uyumak için kapattı gözlerini ne mümkün uyku haram olmuştu gözlerine uyuyamıyordu. Neydi beynini meşgul eden o soru? Evet takvim yaprağında kalmıştı aklı. Acaba doğum günü müydü?
Hayır ya akrep burcu olduğu için şubat doğumlu olmasına imkân yoktu. O tarafı bu tarafı dönse de uykusu gelmiyordu bir bir çeviriyordu beynindeki defterleri biz iz, bir anı bulmaya çalışıyordu ve bir çift gözle irkildi ona bakıyordu sessizce. -Pardon dedi geldiğini fark etmemişim. Genç kız mahcup -Uyandırdım mı dedi. Yaşlı adam -Hayır uyku tutmadı ki dedi. Genç kız şaşkın -Neden uyuyamadın ne oldu dedi ve adam başladı anlatmaya -Takvime baktım ve hatırlayamadım o gün ne olduğunu.
Genç kız ayağa kalkıp takvime baktı ve gülümseyerek yaşlı adamın yanına geldi, yaşlı adam bir cevap bekliyorum dercesine gözlerini aralamış heyecanla bakıyordu sonra genç kız yaşlı adamın ellerini avuçlarının arasına aldı ve -Sevgililer günün kutlu olsun dedi. Uzanıp alnından öptü yaşlı adam bir yandan utanmış bir yandan da şaşırmıştı yaşlı adam gülümsedi -Evet hatırladım şimdi dedi, annene evlenme teklif ettiğim hatta tarihini unutmamak için evlendiğimiz gün dedi. Hemen bir telaş kapladı dili diline, eli eline dolaştı -Getir kızım ceketimi dedi. Genç kız -Nereye baba demeye kalmadan -Annene gideceğim çok beklettim kızım, şimdi bir sürü hazırlık yapmıştır beni bekliyordur, ah aptal kafam neden daha önce hatırlamazsın ki. Diye hayıflana hayıflana kapıya yaklaştı genç kız babasına ceketini giydirdi.
-Ben de geliyorum dedi, seni yalnız bırakamam. Yaşlı adam gülümsedi -Annen bana kızarken yanımda olma kızım dedi. Genç kız artık yaşaran gözlerine engel olamıyordu -Baba annem öldü dedi. Yaşlı adam buğulu gözlerle genç kıza bakıp -Annen öldü mü, ne zaman? Deyip olduğu yere yıkıldı.
Yapılan her türlü müdahaleye rağmen kurtarılamadı ve bir kere daha aşk galip gelmişti, ölüm bile aşıkları ayıramadı
sevgililer gününüz kutlu olsun...
YORUMLAR
Hüzünlü bir hikaye..
.Eskiden ne güzel aşklar vardı..Vefakar ve kıymetli ve şimdi ise heveslerin adı aşk olmuş işte...
Yüreğine kalemine duygularına sağlık canim çok güzel bir hikayeydi..
Sevgilerimle mutlu akşamlar diliyorum ☕🌺