- 257 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Besle Kargayı Oysun Gözünü
Söze uyar bir haber konusu vardı bugün televizyonda. Sıkça işitiriz bu gibi mevzuları. Bazen gasp şiddet olur bu, bazen de sonu cinayet olur ve siz ne emeklerle yetiştirip bugüne getirdiğiniz kişi tarafından katledilirsiniz. Bugüne özgü olan da böyle bir şey işte.
...................................................................
Bazen hiç nedensiz bir yere evladınızın da size her yönlü sorun sıkıntı verdiği görülür, hatta iş ileri gider öldürdüğüne de rastlanır. Bu ayrı bir husus. Orada zaten bir zorunluluk var. Evlat edinmişseniz onu büyüteceksiniz. Geleceğe hazırlayacaksınız. İstikbalini görmek isteyeceksiniz. Hayırlı evlat olur, hayırsız olur onu baştan bilemezsiniz. Bu ayrı bir konu.
.....................................................................
Ancak söz daha farklı bir şeye vurgu yapıyor. Nitekim bu konuya kılavuzluk eden mevzuda aile evlatlık aldığı ve besleyip büyüterek bugüne getirdiği evladım dediği kişi tarafından katlediliyor. Hatta bu kişiler bazen yetinmiyor anne ve babanın birlikte yaşamına son verebiliyor. Hem de çok önemsiz, kıymet verilmez şeyler uğruna. Acımasızca, hunharca bu masum insanlara kıyabiliyorlar.
.................................. ...............................
Bu kişisel olduğu gibi daha ileri boyutta da olabilir. Ülkesel olabilir, toplumsal olabilir. Hatta iş hayatına yönelik ticari mevzularda da olabilir. Siyaseten de olabilir.
....................................................................
Yani maiyetinizdekiler, o güne kadar ilgilendiğiniz, yetişmesine ve gelişmesine katkıda bulunduğunuz kişi, klan, kabile, aşiret, cemaat ve sayılabilecek bir çok oluşum gün gelir silahlarını size çekebilir, yaşamınıza son verebilir, iradenizi elinizden alabilir.
Kemal SEYFİ
17.02.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.