- 325 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Bİr Ask_ı. Kader hikayesi
Ne güzel dostluktu onların ki aynı apartmanda cocukluk arkadaşı olarak büyüyen sonrada birer genç kız olmuş iki arkadaştı onlar aralarından hiç su sızmazdı ta ki aynı adamı sevene kadar...
Aşk işte ihtiraslara kıskançlıklara gebe gönlün düşmüşse bir sevdaya işte o aşkı hep kendine ister.
Ama her zaman mutlu sonla bitmez bu aşk hikayeleri...Ya adam sever,kadın sevmez. Ya adam sever kadın sevmez.Sevsin diye uğraşılan her çabada boş bir mücadele olur gider böyle mutsuz sonlarda..
Ama işte sevda ateşi yakarken yüreği doğru elbisesini giyebilmekte er kişinin harcı...
İnsan sevdiğinden umudu öyle kolay kesemiyor işte.
Yürekte aşk alevi devamlı harlanırken..!
Peki şimdi ne olacak?
İki kadın bir erkek..İki birbirini seven,ötekisinin sevgisinden haberleri bile olmayan..
Şimdi üçüncü’ye ne derler bu hikayede arada ayrık otumu ?
işte öyle...
Hiç elde mi ki sizce sevmek bilmeden farketmeden sevmiş onun içi,onla dopdolu olmuşken hadi şimdi aşk öteye git benden demek ne mümkün...!
Biri kavuşarak imtihanda, ötekinin kavuşmasının sonu ise şimdilik kaderde saklı böyle bir hikaye,böyle bir muamma da iken iki dost apartman da karşılaştılar.
Sevdiğine giden kız gülümsedi öbürünün ona nereye demesine hic gerek bile yoktu insanın yüzündeki gülümsemenin gözlerindeki ışıltının,kolundaki saate ikide bir bakışının başka ne anlamı olabilirdi ki..
O’na gidiyordu.Bir an önce ona gitmek için sabırsızlanıyordu.
O onun hayaline koşarken acı bir tebessüm ile el salladı dostuna arkasından sessizce fısıldayarak;
"Hadi git hayallerime git ,hayallerime dokun acıt yüreğimi varlığın içimi acıtıyorken sende ki sevda benim sevdam iken ve o sevda içimi böyle dağlar iken üzgünüm seninle dost kalamam ne yazık sen bunu asla bilmeyeceksin,söyleyemem bunu sana bari birimiz mutlu olsun,o seni seçti bana da gitmek düştü. Elveda çocukluğum,elveda dostum ne acı hayallerimi bilmeden de olsa çaldın..."dedi..
Ve daha fazla dayanamayarak gitti oralardan O dost,dostlukları da sadece resimlerde anılarda kaldı işte..!
Şimdi kim suçlu?
Geride kalan bir kırıp kalp ile bu hikayenin kazananı kimdi?
Aşk mı?
Yoksa birbirini sevmek suçunu işleyenlere kaderden yana bir muammali cezamı bu hikayenin sonu ?
Aşk kaderimi kovalardı kader aşkımı kovalardı?
Kimbilir belkide giden kazanmıştır yeniden severek...
Bir muamma işte sırrı kaderde saklı olan bir Aşk_ı kader hikayesinden biriydi bu sadece..!
Nevin Aktekin Gülfirat
YORUMLAR
Aşk iki kişilik bir eylemdir doğru olan kızın gitmesiymiş
hep derim ya aşk bazen de vazgeçmektir zerre pişmanlık duymadan canım sevgilerimle
Nevin Aktekin Gülfırat
Olmiyacak bir sevda için
Başka bir sevdaya ayrık otu olmaya gerek yok can.. Sevgilerimle mutlu akşamlar diliyorum ☕🌺🌻♥️