Bahar ve Yaşam
Bahar duyguların öne çıktığı mevsimdir; yeniden doğuş, tazelik ve canlılık demektir. Hayata tutunmaktır bahar, yaşamın olağanüstü güzelliklerini görebilmektir.
Aşk mevsimidir bahar; aşkların aşıkların mevsimi. Açıkçası güzel bir rüyadır bahar, hiç uyanmak uyandırılmak istenmeyen bir zaman. . .
Bahar, sıcacık bir duygudur, insanın içini ısıtan. Eriyen karların ışığıdır bahar.Yeni filizlenmiş çiçek gibi açılır insanın gönlünde. Yeni bir umut, yeni bir hayal canlanır insanda. . .
Can kırıkları toplanır baharda; yani kırılan kalpleri onarma mevsimidir bahar. Hayatla barışmak, her yönüyle iyimser olmaktır.
Çocuklukla ilk gençlik çağları insan ömrünün ilkbaharıdır. Yeni filizlenmeye başlayan ağaç gibi, henüz yeni yeşermeye başlayan fidan gibi; yani hayata atılan ilk adımlar gibi. . .
Bahar bir nevi insanların, hayata bakış açılarının belkide yenilenme dönemleridir. Artık bambaşka dünyadadır insanlar ya da kendi kurdukları cennetlerde yaşamaktadır, yaşama olanağı bulmaktadır bahar da. . .
Ve bahar yeni kararlar alma mevsimidir; yeni uğraşlara başlamak ve hayattan zevk almaktır. Kısacası bahar; insan hayatının önemli parçalarından olan bir dönüm noktası gibidir. . .
YORUMLAR
o kadar güzel anlatmışsın ki baharı....yok oldu benim için bütün aylar...şimdiden özledim baharı...hatırladım getirdiği güzellikleri...
Bahar, sıcacık bir duygudur, insanın içini ısıtan. Eriyen karların ışığıdır bahar.Yeni filizlenmiş çiçek gibi açılır insanın gönlünde. Yeni bir umut, yeni bir hayal canlanır insanda. . .
başarılar.......