- 356 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DUYGU
DUYGU::
CANLI VARLIKLARDA OLUŞUR. TENDE VE CANLININ HER ZERRESINDE GÖREV YAPAR. MERKEZİ SİSTEMLİ ÜST DÜZEY GÖREV İCRA EDER. AĞLARINI ÖRMÜŞ SİSTEMLERDİR. UYGULAYICI MUCİZE Vİ KURULUM DUR. EN KÜÇÜKTEN EN İRİSİNDE ÇANLILARDA OLUR. HAYAL EDİLME İLE DAHİ GÖREV YAPABİLİR. YETERLİ İKAZ VERİLERİ UYGUN OLDUKÇA KALİTE ÜRETİM DERECESİ VARDIR.YERİNE GÖRE İŞLEVLERİ FONKSİYONEL TARZDA İCRA EDER.HER CANLIDA BİTKİ HAYVAN İNSAN HATTA NESNELERDE DAHİ VARDIR DUYGU. OLMAMASI DUYGUSUZLUKTUR. ARIZA TÜRLERİ BUNUN EKSİKLİĞİNDEN KAYNAKLIDIR. TAMİRİ, EKSİLEN YETERLİK DÜZEYİ UYMAYAN DURUMLAR, HASTALIK TIR. BİR PROTEİNİ EKSİK OLDUĞUNDA TAM OLUŞUM SAĞLANAMAZ. DENGE UNSURU NORMAL DIŞI OLUR. ALIŞILAN NORMALİ DE TAM DOĞRU DEĞİLDİR. HER UNSURA GÖRE ZEVKE İSTEME GÖRE DURUM DEĞİŞİR. KİMİ TATLI KİMİ ACI SEVER. YADA EKŞİ MAYHOŞ VESAİRE ALTERNATİFİ DE OLA BİLİR. AYI AYINA, GÜNÜ GÜNÜNE ZAMAN DAHİ, ANI ANINA RASTLAMAZ. ŞÖYLE YADA BÖYLE OLUŞUM MUCİZESİ AÇIKLANAMIYOR.MİLYONLARCA KÜÇÜLSE BİLE BİR GENİN, BENZER FONKSİYONLARI ÜZERİNDE TAŞIMASI ATOMİK YAPISININ KORUMASI İZAHI YAPILAMAZ. BİLİNMEYEN HER AN OLUR. BULUNMAYAN ÇOK İLİM, BİLİMİN SONU YOK.TEK ÇARE KARŞI SAVAŞIMI KAZANIP DERDİN DERMANINI “AŞI” YI KEŞİFTİR. İŞTE DUYGU CANLIYI BURALARA KADAR GETİRMEKTE. SEBEP NEDEN BİLİNMEDİKÇE, ÇARE BULUNMADIKÇA DERT BİTMEZ. BULUNASIYA SABIR ARAYIŞI DEVAM EDER. EVRENSEL YAPIMIZ, UYMAYA MECBUR OLDUĞUMUZ KURALLARDAN İBARET DİR. DOĞUŞDAN İTİBAREN UYUMLU YAŞAMAYA MAHKUMUZ. ÇALIŞMAK PAYLAŞMAK KAYNAŞMAK VE DAHA BİR O KADAR UYUM DUYGUSU SERMAYEMİZ DİR. DUYGSUZLUK ÖZÜRÜNDEN SAKINALIM. KENDİMİZİ KÜLTÜRÜMÜZÜ BİLEREK AYARLI SAATLERDE KALINIZ.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.